actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th May 2013, 18:19
Tinne.Joosen Tinne.Joosen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Herentals
Posts: 71
Wildplassende student in elkaar geslagen

GENT - Een student die aan het wildplassen was tegen een geparkeerde auto in een steegje met garageboxen in Drongen is in de nacht van vrijdag op zaterdag zwaar geslagen door de chauffeur van de auto. De student liep verschillende breuken op in zijn gezicht en is een maand werkonbekwaam. De dader is opgepakt.

De 24-jarige student was vrijdagnacht rond half drie samen met een tweede student onderweg naar huis op de Drongensesteenweg in Gent. Omdat de twee dringend moesten plassen, trokken ze een steegje met garageboxen in.

Eén van de twee studenten begon daar tegen een geparkeerde auto te plassen. De chauffeur van de auto zat echter nog in de auto, samen met een vriendin.

Nummerplaat

De chauffeur is daarop uit zijn wagen gesprongen en heeft de student enkele rake klappen verkocht. De student moest met verschillende breuken in zijn gezicht naar het ziekenhuis gebracht worden. Hij is een maand werkonbekwaam.

De chauffeur, een 23-jarige Gentenaar, reed na de vechtpartij weg, maar de tweede student kon zijn nummerplaat noteren. Daardoor kon de politie de man rond zes uur zaterdagochtend oppakken. 'Hij wordt momenteel verhoord, maar zal vermoedelijk over twee weken voor de rechtbank moeten verschijnen', zegt het Gentse parket zaterdag.

bron: http://www.nieuwsblad.be/article/de...DMF20130511_012

Eigen mening: Het is duidelijk dat dit niet kan. Natuurlijk zal niemand het leuk vinden wanneer er iemand aan het wildplassen is tegen je auto, zeker niet wanneer je echt in je wagen zit. Het is dus zeker normaal dat de dader kwaad werd maar ik denk dat de daden van de wildplasser niet in verhouding staan met de gevolgen die hij hiervan nu moet dragen.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 11th May 2013, 21:11
A*ton Goossens A*ton Goossens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Mar 2013
Locatie: LIER
Posts: 55
Ik moet mij aansluiten bij de mening van Tinne. Ik moet er wel aan toevoegen dat er niets in verhouding kan zijn om zulke daden te verrichten, geweld is altijd fout maar ik kan wel begrijpen dat die man kwaad werd, eerlijk gezegd zou ik totaal niet weten hoe ik in zo'n situatie zou reageren.
__________________
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened - Winston Churchill
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 12th May 2013, 13:47
Lore.Vanmarcke Lore.Vanmarcke is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: St.-Antonius Zoersel
Posts: 89
Wildplassende student in elkaar geslagen

Ik zou ook niet weten wat ik moet doen op dat moment, maar als jonge student heb je toch respect voor auto's. Plas dan tegen een boos of wat struiken maar toch nooit tegen een auto. In ieder geval gaan de studenten nooit nog tegen een auto plassen, denk ik. Maar dat ze in elkaar moesten geslagen worden vind ik erover. Los het anders op, maar zeker niet met geweld.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:46.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.