actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 12th October 2016, 17:42
Benthe.A*rts Benthe.A*rts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Mol
Posts: 49
Drie zwaargewonden bij kettingbotsing op E314

Drie zwaargewonden bij kettingbotsing op E314

Het Laatste Nieuws

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...g-op-E314.dhtml

Op de E314 in Maasmechelen in de richting van Genk is rond 14 uur een zwaar verkeersongeval gebeurd waarbij zes wagens betrokken geraakten. Elf personen raakten gewond, drie onder hen zijn er erg aan toe. De slachtoffers werden overgebracht naar ziekenhuizen in Genk, Maaseik en Heusden.
Het ongeval werd naar verluidt veroorzaakt door de chauffeur van een zwarte Volvo XC90. Die ging plots in de remmen om via een opening in de middenberm rechtsomkeer te maken. De bestuurder die het manoeuvre deed, is kunnen wegrijden in de richting van Genk. Hij of zij wordt nu opgespoord.

Vijf wagens moesten getakeld worden. Een wagen liep lichte schade op en kon na de nodige vaststellingen op eigen kracht verder rijden.

Om de hulpdiensten hun werk te kunnen laten doen werd de E314 urenlang afgesloten. Het verkeer moest de snelweg via oprit 32 verlaten.

Eigen mening:
Toen ik vandaag terug kwam van een weekendje in de voerstreek was ik onder de indruk van de beschadigde auto’s die verspreid over autosnelweg stonden. Geen enkele auto bleef gespaard. Ik vraag me af wat de bedoeling was van de bestuurder van de zwarte Volvo die het ongeluk veroorzaakte. Was hij onder invloed van drugs of alcohol ? Of had hij zich vergist en wilde hij via de opening in de berm keren? Ik vind dat je niet impulsief kan reageren op een autosnelweg. Het is onverantwoord om bruusk te remmen wanneer de gem. snelheid 120km/uur is. Wanneer je een ongeluk veroorzaakt, moet je instaan voor de gevolgen en pleeg je geen vluchtmisdrijf. Laat de slachtoffers niet zitten met vragen, ze willen antwoorden. Antwoorden voor hun verwerkingsproces.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:42.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.