actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th December 2009, 09:32
Jelle.Adriaensen Jelle.Adriaensen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 106
Restaurants nu al volgeboekt voor eindejaar

De reservaties voor eindejaarsfeesten bij restaurants, feestzalen en traiteurs lopen bijzonder vlot. Het verschil met vorig jaar is opvallend: toen moesten nog heel wat uitbaters hun deuren sluiten, omdat de belangstelling te klein was.

Dit jaar zijn veel restaurants een maand voor de feestdagen (quasi) volgeboekt. “Wie nu nog wil reserveren, zal zich moeten haasten. Zeker als het gaat om grotere groepen of families”, zegt Luc Van Walle van feestzaal De Jachthoorn in Kapellen.

“Mensen willen opnieuw buiten de deur feesten, zeker als het niet te duur is. Wij hebben de prijzen flink laten zakken en dat slaat aan”, zegt Frank Van de Langenbergh van De Kaasboerin in Deurne. Ook bij de traiteurs wordt er niet geklaagd.

Zij signaleren minstens evenveel bestellingen als vorig jaar, en toen kozen heel wat mensen er door de crisis voor om thuis te vieren. “De grote stormloop verwachten we over twee weken. Onze klanten beslissen elk jaar later hoe ze gaan feesten.”

Bron: www.gva.be
Datum: 04/12/09

Mijn mening:
Ik had dit persoonlijk helemaal niet verwacht en ik dacht dat de crisis nog een rol zou spelen in 2009, maar dat blijkt zo niet te zijn. Het is zeker goed voor restaurants en traiteurs na een minder jaar kunnen zij nu vooruit blikken op een mooi en vol eindejaar. Ik hoop dat mensen dit blijven doen met eindejaar zodat deze sector goed draaiende blijft, het is altijd jammer dat restaurants moeten sluiten omwille van te weinig klanten.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:00.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.