actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th April 2011, 10:35
lien.lauwers lien.lauwers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Wechelderzande
Posts: 114
18-jarige drie keer beschoten

Een man heeft zondagochtend vanuit zijn wagen liefst drie keer geschoten naar een 18-jarige jongen in Berkenbos (Heusden). De schutter en het slachtoffer kenden elkaar goed. Ze zouden afgelopen weekend in een ruzie verwikkeld zijn. Het slachtoffer raakte niet gewond. Achteraf bleek zelfs dat de dader met losse flodders geschoten had.


De eerste keer werd het slachtoffer bedreigd op de Koolmijnlaan in Heusden. De jongeman was daar ‘s nachts op stap geweest. Omstreeks half drie mikte de dader met een pistool op hem. De opgeschrikte Turkse jongen rende meteen weg en alarmeerde de politie.

Toen hij omstreeks drie uur bij zijn thuis in de Sint-Lutgardisstraat (foto) aankwam, stopte daar plots een wagen. Vanuit het raam richtte dezelfde dader opnieuw een pistool op de jongeman. Het wapen gaf enkel een klik, waarna de schutter een tweede geweer greep dat al klaar lag op de passagierszetel. Daarmee loste hij wel een loeihard schot.

De jongen liep ongedeerd maar in paniek naar binnen en legde later die nacht een verklaring af aan de politie. De patrouille kon de dader identificeren en verhoren. Hij liet weten dat hij de jongen enkel wilde verschrikken. Na het verhoor werd de schutter onder voorwaarden weer vrijgelaten.


Bron: GVA online, 18 april 2011

Motivatie:

Ik begrijp echt niet waarom ze deze schutter onder voorwaarden toch weer vrijlaten... Zo iemand moeten ze toch opsluiten...Wie weet heeft deze man nog andere dingen in zijn hoofd en blijft het niet bij dit ene voorval. Ik begrijp dit dus echt niet. Als er iemand een goede verklaring voor heeft, vertel het me dan zou ik zeggen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:34.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.