actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th November 2019, 17:43
bijlinda's Avatar
bijlinda bijlinda is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Hasselt
Posts: 1,687
Question Algemeen directeur Kazerne Dossin stapt op

Algemeen directeur Kazerne Dossin stapt op


Christophe Busch, de algemeen directeur van Kazerne Dossin, heeft maandagochtend aangekondigd dat hij vertrekt bij het Mechelse museum over de Holocaust en mensenrechten. In zijn afscheidsbrief zegt Busch dat het huidige bestuur ‘de ruimte tot verbinding telkens weer inperkte en uitholde’.



Busch werd in 2012 operationeel directeur van Kazerne Dossin. Sinds 2016 bekleedde hij er de functie van algemeen directeur. De Morgen meldde maandag dat Busch opstapt, en dat nieuws is bevestigd aan De Standaard.

Vanochtend heeft Busch zelf een bericht uitgestuurd, in zijn eigen naam, waarin hij zijn vertrek aankondigt. 'Ik heb steeds gevochten om deze ruimte open te breken, de dialoog aan te gaan en geen thema, gesprek of mens te schuwen. (...) Helaas moest ik vaststellen dat het bestuur van de organisatie deze ruimte tot verbinding telkens weer inperkte en uitholde. Dit frequent in een communicatiestijl die niet langer te verzoenen is met mijn visie op leiderschap.'

Busch: 'Daarom heb ik na zorgvuldige afweging beslist mijn ontslag te geven aan de Raad van Bestuur. Het is met spijt dat ik afscheid neem van een schitterend team waarmee we de laatste jaren Kazerne Dossin op de kaart hebben gezet.'


Blog DS, 04-11-2019
Bijgesloten Plaatje(s)
 
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:50.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.