actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd October 2013, 16:04
e*ise.vandenabeel e*ise.vandenabeel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Schilde
Posts: 98
"Website Obamacare faalde al in testfase"

"Website Obamacare faalde al in testfase"

De problemen met de website waarop miljoenen Amerikanen hun binnenkort verplichte zorgverzekering moeten afsluiten, waren van tevoren al duidelijk. Enkele dagen voor de lancering bleek uit een test dat de site het al begaf wanneer enkele honderden bezoekers tegelijkertijd probeerden in te loggen. Dat meldde The Washington Post gisteren op basis van verklaringen van twee betrokkenen.

Ondanks het slechte testresultaat werd de planning gevolgd en ging de website online. De problemen hielden aan, met als resultaat dat veel Amerikanen niet verder komen dan de homepage.

President Barack Obama gaf maandag toe dat de site te langzaam is en dat hij dat onacceptabel vindt. "Niemand is kwader over de website dan ik, wat betekent dat het wordt opgelost", zei hij. De invoering van een nieuwe zorgverzekeringswet geldt als Obama's grootste succes.

Op het matje
Het door Republikeinen gedomineerde Huis van Afgevaardigden heeft verantwoordelijk minister Kathleen Sebelius (Volksgezondheid) op het matje geroepen. Ook bedrijven die betrokken zijn bij de websites moeten op een hoorzitting verschijnen.

Het Witte Huis wees mensen die problemen ondervinden met de website op een alternatief: er is ook een gratis telefoonnummer.

Bron: De Morgen
Datum: 22/10/2013

Mening: Ik vind het goed dat de Amerikaanse burgers nu verplicht zijn om een ziekteverzekering af te sluiten. Als je vroeger een Amerikaans ziekenhuis binnenging zonder verzekering, waren de kosten bijna onbetaalbaar. Het is toch in ieders voordeel om een ziekteverzekering af te sluiten? Als de ziekenkas tussenkomt in de kosten, zal je een aardig bedrag kunnen besparen. Het is triest dat de organisatie van zo'n initiatief slecht is gestart. Het is logisch dat de website trager functioneert als je met honderden gelijktijdig probeert aan te melden. Ik begrijp wel niet waarom de website online is gezet als deze nog niet optimaal werkte. Ik hoop wel dat Obama's project zal werken in de toekomst.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:18.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.