actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 1st December 2009, 15:37
Tom.Rutten Tom.Rutten is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Paal
Posts: 29
'Cop Killer' Seattle doodgeschoten door politie

bron: http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bu...r-politie.dhtml
datum: 01/12/09

Maurice Clemmons (37), die zondag vier agenten doodschoot in een koffiebar in het Amerikaanse Lakewood, vlakbij Seattle, is door de politie doodgeschoten. Dat hebben lokale autoriteiten gemeld.

Leeg huis
Clemmons liep zondag een koffiehuis in Lakewood binnen en schoot er vier agenten neer. Een van de vier kon Clemmons raken met een schot in de borststreek, maar de crimineel kon toch vluchten. Gisteren waren agenten de schutter op het spoor gekomen en werd zijn huis omsingeld. Uiteindelijk bleek het huis leeg te zijn.

Hulp van vrienden
Nu hebben agenten de moordenaar van hun collega's dus neergeschoten. Volgens een politiewoordvoerder kreeg Clemmons tijdens zijn vlucht hulp van familie en vrienden en kon hij daardoor zo lang uit hun greep blijven. (afp/tw/adb)

persoonlijke bespreking:
Het is natuurlijk goed dat ze Maurice Clemmons gepakt hebben maar moesten ze hem echt doodschieten? Want er wordt gezegd dat hij bij de vorige ontmoeting toen hij 4 agenten neerschoot geraakt was in zijn borststreek. Dus hij was serieus gewond en dan nog moeten ze hem doodschieten.Terwijl dat eigenlijk de gemakkelijkste manier was want anders had hij levenslang vastgezeten en dan de doodstraf gekregen. Dit is voor Clemmons veel beter. De politei had hem gewoon moeten oppakken en naar het gerecht brengen. Want ik denk niet dat Clemmons die op de vlucht was en ook nog eens gewond was zo tegenwerken.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 1st December 2009, 20:40
bomoris bomoris is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2009
Locatie: Berlaar
Posts: 35
Probleem is dat de police-force in Amerika er op getraind zijn dat als ze schieten, ze het goed moeten doen. Als de verdachte in kwestie een gevaar vertoont of verdacht gedraagt, dan mag de politie ingrijpen. Door er op te schieten bijvoorbeeld.

Maar wat ik niet snap is dat Amerika gewoon niet haar wapenwet veranderd. Hier in Belgie mag je geen wapen meer hebben, alleen onder bepaalde voorwaarden, vergunningen, en belastingen. IK denk als ze dit ooit zouden toepassen in Amerika, dan gaan er veel tegenstribbelen maar dan zal deze onnozele voorvallen veel minder gebeuren. Mijn mening erover toch
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 1st December 2009, 21:15
Ian.Sourdeau's Avatar
Ian.Sourdeau Ian.Sourdeau is offline
Live Strong Fight Hard
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Geel
Posts: 107
Wapenwet

Citaat:
Orgineel gepost door bomoris
Probleem is dat de police-force in Amerika er op getraind zijn dat als ze schieten, ze het goed moeten doen. Als de verdachte in kwestie een gevaar vertoont of verdacht gedraagt, dan mag de politie ingrijpen. Door er op te schieten bijvoorbeeld.

Maar wat ik niet snap is dat Amerika gewoon niet haar wapenwet veranderd. Hier in Belgie mag je geen wapen meer hebben, alleen onder bepaalde voorwaarden, vergunningen, en belastingen. IK denk als ze dit ooit zouden toepassen in Amerika, dan gaan er veel tegenstribbelen maar dan zal deze onnozele voorvallen veel minder gebeuren. Mijn mening erover toch


"Moesten ze hem nu echt doodschieten?" Ze zouden beter het zelfde doen bij sommige Belgische criminelen, zodat hij niet op de kap van de belastingbetaler komt. Snel en goedkope oplossing al je het mij vraagt.

Amerika zijn wapenwet zou ik hier ook willen hebben. Hoe dom is de belg wel niet? Ze leveren hun wapens gratis in omdat de wet het voorschrijft.

Proficiat! NU weten we zeker dat alleen de gangsters nog wapens hebben!
Wapens moet kunnen, en er moeten wetten rond zijn. Maar in België is het allemaal overdreven.
Je mag hier geen wapens hebben, maar België is wel de draaischijf voor de illegale wapenhandel...

België is het land waar niets mag, maar alles kan.
__________________
Pain Is Only Temporary, Pride Is Forever.

Semper Fidelis

Laatst aangepast door Ian.Sourdeau : 1st December 2009 om 21:20.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:11.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.