actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Voedsel/Voeding
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 16th October 2014, 21:42
P*tricia P*tricia is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Retie
Posts: 25
Dode muis in kopje koffie van McDonald’s

Ron Morais deed misschien wel de meest wansmakelijke ontdekking uit zijn leven: er zat een dode muis in zijn koffie.
De Canadees uit Fredericton had het bakje troost maandag op weg naar zijn werk opgepikt in de plaatselijke McDonald’s. Pas toen hij het deksel verwijderde om de beker tot op de bodem leeg te drinken, merkte hij dat er zich een vreemd voorwerp in zijn drankje bevond.

Bij McDonald’s snapt niemand hoe de muis in de koffie belandde. De hamburgerketen laat weten dat het incident onderzocht wordt.

Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/de...141016_01325170

Mening: Kleine artikel maar zeker de moeite waard om het eens te bespreken. Ik vind dit echt niet normaal. De man heeft het koffie op, al maar goed dat hij niks serieus aan de hand heeft zoals een virus of zo. Hoe kan dit nu toch gebeuren. Ik steek het niet op Mc Donald's want het is al niet de eerste keer dat je dit hoort en ook bij andere restaurants. Aan de andere kant het is ook niet de eerste keer dat MC Donald's in het nieuws komt wegens slechte hygiëne in hun restaurants. Ben eigenlijk niet echt een fan van het voedselketen maar moet wel toegeven dat door dit de reisjes naar de befaamde Mc Do wel snel zullen eindigen. Maar zoals ik het al hierboven zei het zet me er wel aan toe om toch eens goed na te denken als ik ergens anders eet dan thuis of aan de kant-en-klare maaltijden die verkocht worden. Weer kan er misschien beter niet aan denken. Wie weet wat ik al allemaal heb gegeten zonder het te weten en tot nu toe is alles nog goed in mijn organisme.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.