actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th October 2013, 19:03
i*is.huybrechts i*is.huybrechts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: WECHELDERZANDE
Posts: 26
Tieners met foetus in plastic tas aangehouden

Tieners met foetus in plastic tas aangehouden

Het filiaal van lingerieketen Victoria's Secret aan Herald Square in New York, waar de meisjes werden aangehouden. © epa.
Bij een filiaal van de lingerieketen Victoria's Secret in New York is donderdag een 17-jarig meisje aangehouden dat een tas bij zich had waarin een foetus zat. Het meisje was met een even oude vriendin aan het winkelen.
Een beveiliger van de winkel in Manhattan controleerde de tassen van de meisjes omdat hij vond dat ze zich vreemd gedroegen en hen van winkeldiefstal verdacht. Daarbij ontdekte hij dat een van de meisjes een plastic tas bij zich droeg met daarin de foetus.

Bij ondervraging door de politie gaf een van de tieners toe dat ze het doodgeboren jongetje bij zich had toen ze werd aangehouden. Het meisjes zei dat ze een dag eerder was bevallen van de foetus en niet wist wat ze ermee moest doen.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...ngehouden.dhtml

Persoonlijke reactie:

Toen ik dit las was ik even spraakloos. Ik snap niet hoe iemand op dit idee kan komen of laat staan het over zijn hart krijgt dit te doen. Ik had niet in de schoenen van de beveiliger willen staan toen hij dit ontdekte, gewoon onmenselijk.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 19th October 2013, 14:59
T*omaspattyn T*omaspattyn is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Grobbendonk
Posts: 31
Tieners met foetus in plastic tas aangehouden

Het is begrijpelijk dat ze niet wist wat ze moest doen met de foetus, maar dat ze er al een dag mee rondliep is ziekelijk. Ik vind dat dit dan ook weer bewijst dat de maatschappij zulke mensen te weinig opvangt en voorbereid voor dergelijke situaties. Het blijft wel niet normaal dat je met een foetus al een dag rondloopt en ondertussen lekker gaat shoppen. Ze hadden inderdaad wel op een idee moeten komen om eventueel er mee naar een dokter of ziekenhuis te stappen.
Aangezien ze nog maar 17 jaar was, zou in sommige landen het handig zijn om voorbehoedsmiddelen te promoten, AIDS is namelijk ook de laatste jaren fel aan het toenemen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:29.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.