actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > Thomas More Kempen > (Stage-)lesmateriaal > Baso > Nederlands
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th March 2005, 11:04
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
Nederlands: beeldpoëzie

Ik had zelf heel blij geweest als iemand hier al een les over gepost had want op mijn lesaanvraag stond enkel: "verschillende vormen van poëzie: beeldpoëzie" en ik moest voor eigen materiaal zorgen. ben heel de vakantie bezig geweest daar informatie over te zoeken want daar is echt niets over te vinden.
ik had een 15 op deze les maar de commentaar was wel dat ik theorie wou steken waar er geen moest zitten. Maar ik denk dat als je dit in een 3de of 4de latijnse moet geven dat je die theorie wel kan geven. Ik kreeg veel positieve commentaar op de voorbeeldjes waar ik ook zeer lang naar aan het zoeken ben geweest.
als iemand die wil hebben dan stuur je maar een mailtje...
ook voor nog wat extra info over dit onderwerp kan je een mailtje sturen want ik heb er nog wel enkele teksten van liggen. Ik heb de definities zelf gedistilleerd uit deze teksten.
Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: doc Lesvoorbereiding beeldpoëzie.doc (69.5 KB, 242x gelezen)
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 18th April 2007, 14:16
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
Voor de gemakkelijkheid het didactisch materiaal in bijlage gestoken.
Ik heb mijn les ondertussen nog eens bekeken...
Gelieve niet teveel aandacht te besteden aan de zinsbouw en taalgebruik enz... Man wat is dat storend
Nu begrijp ik pas echt wat de mentor bedoelde met dat van die theorie...
Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: zip didactische materiaal beeldpoezie.zip (1.43 MB, 138x gelezen)
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -

Laatst aangepast door wim leenaerts : 18th April 2007 om 15:49.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Uit
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:38.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.