actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 24th April 2018, 23:51
Joren.s*eurs Joren.s*eurs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Geel
Posts: 64
Het is de hoed van Melania die met alle aandacht gaat lopen tijdens meeting tussen Tr

Het is de hoed van Melania die met alle aandacht gaat lopen tijdens meeting tussen Trump en Macron.

Het staatsbezoek van Emmanuel Macron aan de Verenigde Staten gaat niet onopgemerkt voorbij. De hele wereld heeft gezien hoe de Franse president zijn Amerikaanse ambtgenoot twee kussen gaf. Maar ook de beide first lady’s laten zich niet onbetuigd. Al zijn het vooral hun outfits die over de tongen gaan. Niemand kon namelijk om de gigantische hoed van Melania Trump heen.


De Amerikaanse first lady verwelkomde samen met haar echtgenoot het Franse presidentspaar in het Witte Huis. Voor de gelegenheid had Melania een spierwit ensemble van Michael Kors uitgekozen. Prijskaartje volgens de Amerikaanse pers: 2.195 dollar (omgerekend 1.795 euro) voor het jasje alleen al en 775 dollar (omgerekend 633 euro) voor de pumps van Christian Louboutin .

Maar in het bijzonder de bijpassende hoed van de Frans-Amerikaanse ontwerper Hervé Pierre stal de show. Het was een gigantisch exemplaar. Met dergelijk hoofddeksel op het hoofd bleek een simpele kus geven, een hele opdracht.

Geen wonder dus dat het grapjes regende op social media. Zo werd de hoed van Melania vergeleken met het hoeddeksel van Jude Law in de serie ‘The Young Pope’.

“Hoed af voor Brigitte Macron, die erin geslaagd is om twee kussen op de wangen van Melania te mikken onder die gigantische hoed”, luidde een andere reactie op Twitter. De Franse presidentsvrouw van haar kant had zich uitgedost in een crèmekleurig kleed met bijpassend jasje.

Bron: Het Laatste Nieuws, 24/04/2018, 23:44
Link: http://actualiteit.org/forums/newth...=newthread&f=57

Eigen mening: Ik vind het wel erg zorgwekkend hoeveel aandacht er gegeven wordt aan een kledingstuk. Dit terwijl er twee wereldmachten elkaar in voor de eerste keer ontmoeten. Zeker wanneer je weet dat het de missie van Macron is om Trump te overtuigen om zich toch niet uit het klimaatakkoord te trekken, een zaak van wereldbelang dus. Dit moet toch echt iets van de 21ste eeuw zijn, denk ik. Alvorens ik dit artikel las, had ik meerdere foto's en artikels gezien op facebook over de hoed van de First Lady, spijtig genoeg, heb ik geen enkel artikel gezien over de aard van de ontmoeting. Dit is dus effectief een 'boecht-artikel' dat duidelijk laat zien hoe fout de interesses van onze samenleving liggen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:37.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.