actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Sprekende Beelden > Foto van de week
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th October 2015, 11:32
I*te.VanHerreweghe I*te.VanHerreweghe is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Vorselaar
Posts: 95
Cartoon van de dag_Oktober

Uitleg cartoon:
De raad van State heeft de wetgeving rond de witte kassa verworpen omdat deze te discriminerend is. Dit betekent dat alle handelaars die zich reeds geregistreerd hebben en de dure kassa gekocht hebben, momenteel veel geld nutteloos hebben besteed.
(link press-papier: voorwerp waardoor papieren blijven liggen. Op dit ogenblik is de kassa ook een press-papier. Ze is er, maar dient als sierstuk)

De minister van financiën Van Overtveld heeft beloofd een aanpassing van de wetgeving te voorzien voor eind dit jaar. Als de aanpassing wordt doorgevoerd, zouden deze kassa's wel wettig zijn.

Mijn mening: Wanneer er 10% van je verkopen voeding is, moet je een witte kassa aanschaffen. Enkel zaken waar je kan gaan eten, zouden dus een kassa moeten kopen. Wanneer de wetgeving aangepast wordt, gaat men dit percentage schrappen met als gevolg dat alle horecazaken zo'n kassa moeten aanschaffen. Ik vind dit voor cafés een dure zaak. Deze kassa kost veel geld. Een café moet zijn winst halen op basis van bier en frisdrank waardoor de aankoop van dit toestel een dure grap wordt. Ik vind het belangrijk dat er controle is, maar men hoeft niet te ver te gaan. Als kleinere zaken deze aankoop doen, tekenen ze hun faillissement.
Bijgesloten Plaatje(s)
 
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:27.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.