actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Sprekende Beelden > Foto van de week
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th December 2011, 16:31
Michael Van Deun Michael Van Deun is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Zoersel
Posts: 396
Dierenmishandeling

Link filmpje: http://www.dierengazet.be/brandende...ml#.TunIGlYpba4

Het blijft steeds een toenemend probleem, dierenmishandeling. Maar vandaag de dag duiken steeds meer filmpjes en foto's op van deze verschrikkelijke acties. Ik herinner mij nog dat er mijn mailbox een aantal filmpjes terug te vinden waren die ik meer dan vijf jaar geleden ook zag langskomen. In bovenstaande link gaat het over jongeren die een levende puppy in brand steken en daar heel wat plezier aan beleven.
Zoiets kan gewoon niet. Wij kunnen natuurlijk niet alles tegenhouden, daar ben ik mij ook van bewust! Maar door dit filmpje kunnen wij eerste stappen zetten om later als leraar en zelfs als ouder naar leerlingen en kinderen toe om dieren niet te mishandelen. Zij hebben helemaal niets gedaan, zij kunnen zich niet verdedigen! Mensen beschouwen een huisdier meestal als familie, waarom zou je dit dan pijn doen?
Dat zijn van die vragen die echt door mijn hoofd gaan als ik dat filmpje zie. Net zoals ik van walging bijna moet overgeven bij het zien en horen van dergelijk beeldmateriaal! Ik denk dat wij als leraar, opvoeder, ... zeker een aantal stappen kunnen zetten in de goede richting wat betreft mensen bewust maken van de mishandeling!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:34.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.