actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Sprekende Beelden > Foto van de week
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 29th May 2011, 15:20
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Smile Gezichtsbedrog met verf

Gezichtsbedrog met verf... knap gedaan!
Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: pps gezichtsbedrogmetverf.pps (406.5 KB, 206x gelezen)
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 10th October 2011, 15:47
eline.de.roover eline.de.roover is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Pulderbos
Posts: 93
Zeer knap gedaan! Moest ik zo een vrachtwagen tegen komen in de file, zou ik me al minder vervelen. Misschien dat ik wel enkele minuten goed zou kijken of het nu niet werkelijkheid is. Voor mij mogen er best heel wat vrachtwagens zo op de baan! Geeft een leuk extraatje in het vaak veel te drukke verkeer.
Een nadeel zou kunnen zijn dat er kijkfiles ontstaan, omdat ze deze vrachtwagens niet zo snel zullen voorbijrijden.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 15th October 2011, 10:18
steffi.vandeneynde steffi.vandeneynde is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Poederlee
Posts: 49
Prachtig

Deze beschilderingen zijn gewoonweg prachtig. Ik kan mij zeer goed voorstellen dat dit een vorm is van reclame die veel langer blijft hangen dan de gewone panelen langs de kant van de weg.

Wel is het volgens mij een dure tegenhanger van de alledaagse vrachtwagens. Ik denk dat als een bedrijf al haar transport met zulke vrachtwagens zou doen dat dan de prijs van het product ook zou stijgen. Maar ik vind het wel een zeer leuk idee van zo enkele vrachtwagens te hebben rondrijden. De snelwegen bieden de kans om een groot publiek aan te spreken, zeker bij verkeersdruktes.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 21st October 2011, 19:33
Jynthe's Avatar
Jynthe Jynthe is offline
Jynthe.Stabel
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Arendonk
Posts: 66
Grappig om op het internet te zien, maar ik denk dat ik me op het eerste zicht zou rot schrikken als ik een reuzegroot flesje of een 'uitgebrande' vrachtwagen naast me zou zien rijden aan 120km/u!
Wel leuk als promostunt op bijvoorbeeld de parking van een grote supermarkt. Ik geloof zeker dat er veel belangstelling zal zijn!

Deze kunstwerkjes zijn natuurlijk allemaal wel superleuk gemaakt! Aan creativiteit op hun vrachtwagens blijkbaar geen gebrek bij deze bedrijven
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 18th November 2011, 15:13
Veronique.Peeters's Avatar
Veronique.Peeters Veronique.Peeters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Booischot
Posts: 98
Dit vind ik pas kunst! Tegenwoordig vind ik dat de term kunst nogal snel gebruikt wordt, vooral bij de moderne kunst moet ik vaak denken ‘maar dat kan ik ook hoor’. De schilderingen op deze vrachtwagens zijn wel écht geslaagd! De drankbakken lijken echt te zweven, het flesje lijkt echt uit de vrachtwagen te steken en ik moest twee keer kijken om te zien dat de vrachtwagen niet achterstevoren stond! Ik vind zulke reclame veel origineler dan de reclamefilmpjes op televisie bijvoorbeeld, daar kijk ik ondertussen niet meer naar. Ze beweren zo vaak dingen die niet waar zijn, zo zag ik onlangs een filmpje over de wondere werking van Febreze, het programma Volt heeft dit effectief uitgetest en de resultaten waren enorm teleurstellend (zie link onderaan). Daarom vind ik deze vorm van reclame veel leuker: niet te veel doekjes omgewonden, gewoon een originele reclamestunt!

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieu...17290/1.1100275
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 21st November 2011, 14:37
Ann.Cornelis Ann.Cornelis is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Wuustwezel
Posts: 127
Heel leuk om te zien, maar is het ook verantwoord? Vrachtwagens zoals deze zouden zonder twijfel enorm opvallen en dus ook afleiden. Dat laatste is niet echt handig wanneer je 120 km/uur rijdt op de autosnelweg.
Ik denk dat er heel wat ongelukken zouden kunnen gebeuren. Bijvoorbeeld bij die ene vrachtwagen met dat flesje, zouden enorm veel auto's uitwijken omdat ze zouden denken dat het flesje er echt uitkwam.

Maar dat zijn zorgen voor later (wanneer ik eindelijk een rijbewijs heb)
Met citaat antwoorden
  #7  
Oud 25th November 2011, 22:02
Jens.engelen Jens.engelen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Herenthout
Posts: 28
Smile

Ik moest ook twee keer kijken voor ik zag wat er juist aan de hand was met de vrachtwagens. Zoals Ann al zegt kan het wel eens afleiden, maar dat het echt zou leiden tot verkeersongevallen is misschien wel wat ver gezocht. Ik vind het wel een heel leuke vorm van reclame, het is zo eens iets anders. Ik ben een voorstander van creatieve reclame, zoiets als dit bijvoorbeeld. De normale vrachtwagens met gewoon een naam en logo op zijn zo saai, dit trekt onmiddellijk de aandacht. Ik ben alvast voorstander van deze vorm van promotie.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:47.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.