actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Sprekende Beelden > Foto van de week
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 5th January 2013, 22:47
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Mooiste foto's van 2012

Dit zijn de mooiste foto's van 2012

National Geographic heeft de mooiste foto's van 2012 gekozen. Er werden liefst 22.000 foto's ingezonden in drie categorieën: mensen, plaatsen en natuur. Bovenaan kun je de winnende foto's zien, maar ook de foto's die een eervolle vermelding kregen.

De Standaard 5/01/2013 19u43

http://www.standaard.be/artikel/det...234&pid=2185826

Mening

De mooiste foto’s van 2012. Dit vond ik toch de moeite om te posten. Persoonlijk ben ik een grote fan van foto’s, dus ik verwacht wel dat er nog mensen zijn die dit kunnen appreciëren. Er zijn enkele foto’s in het bijzonder die ik zeer mooi vond in dit artikel.

Zo heb je de foto die de publieksprijs won in de categorie ‘natuur’. We zien op deze foto een mama-luipaard en haar welp. Ik vind deze foto een mooie weergave van de opvoeding die wel degelijk aanwezig is bij dieren. Ook dieren voeden hun jongen op. De welp ziet er zeer gelukkig uit, aangezien hij/zij aan het spelen is met zijn/ haar moeder.

Een andere foto die er een beetje uitsprong was de foto die won in de categorie ‘plaatsen’. Dit is een zeer mooie weergave van een landschap. Je ziet goed dat de wind sneeuwdeeltjes meeneemt. Dit is een zeer mooi fenomeen. Het is ook een heel heldere foto, dit zorgt uiteraard ook voor een meerwaarde.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:53.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.