actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 21st October 2011, 19:21
Elke.Verreyt Elke.Verreyt is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Herentals
Posts: 23
Ouders slachtoffers blij dat jury Janssens verklaringen niet geloofde

De ouders van de slachtoffers van Ronald Janssen reageerden net als gisteren oplucht na de uitspraak van de Tongerse assisenjury. Tijdens een persconferentie achteraf vertelden ze hoe ze tevreden zijn dat ze de verklaringen van Janssen konden weerleggen, al blijven ze nog met een heleboel vragen achter. Vragen waarop enkel de moordenaar van hun kinderen een antwoord weet.

De ouders van Annick Van Uytsel zijn vooral blij dat de jury geen geloof hechtte aan Janssens verhaal over de verdwijning van hun dochter. "Ik wou zijn versie horen. Hij zei dat Annick vrijwillig is meegegaan", vertelde vader Eddy. "We hadden gehoopt dat hij ergens zou breken. Dat is niet gebeurd. Het bewijst hoe slecht die man is."

Ook de families van Kevin Paulus en Shana Appeltans verlieten de zaal met een gerust gemoed, blij dat de jury niet gelooft dat de familie Appeltans en Kevin Janssen pestten. "Ik ben opgelucht dat we eindelijk weer buiten kunnen", aldus Shana's moeder Peggy.

Eddy Van Uytsel besloot met een boodschap voor de politiek. "Onze kinderen mogen niet voor niets gestorven zijn. Wij hopen dat hier lessen uit getrokken zullen worden. Wij pleiten voor een gemeenschappelijke databank. Wij zullen niet alleen aan ons eigen kind, maar ook aan de kinderen van de andere families altijd blijven denken", aldus de vader van Annick, die ook nog aangaf "iets te willen doen" met het huis van Janssen.


bron:http://www.gva.be/ronaldjanssen/oud...t-geloofde.aspx

motivering: Ik ben zeer blij dat het proces Janssen bijna volledig afgerond is. Ik vind het ook een mooi 'gebaar' dat de ouders van de vermoordde kinderen pleiten voor een gemeenschappelijke databank. Janssen krijgt wat hij verdient, zeker als er rekening mee gehouden wordt dat hij zat te lachen en te gniffelen tijdens het proces. Alsof hij trots is op hetgene hij gedaan heeft. Onbegrijpelijk. De jury heeft de juiste beslissing genomen.

Laatst aangepast door Elke.Verreyt : 21st October 2011 om 20:18. Reden: typfout 'blijf' ipv 'blij'
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:30.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.