actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 23rd December 2007, 12:35
dorien.claes dorien.claes is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Pulderbos
Posts: 71
Man gaat moeder te lijf met T-bonesteak

Een huiselijke twist in de Amerikaanse stad San Diego is lichtelijk uit de hand gelopen. Een 40-jarige man is er zijn moeder (67) te lijf gegaan met een bevroren T-bonesteak van anderhalve kilo. De dader wordt beschuldigd van aanranding met een dodelijk wapen.

Koelkast vernield
De moeder belde in paniek naar de politie met de melding dat ze bedreigd werd door haar zoon. De twee waren ruzie aan het maken. Toen de vrouw haar zoon uit het huis wilde zetten, sloegen bij de kerel de stoppen door. Hij gooide een glas water in het gezicht van de vrouw, sloeg de koelkast en de slaapkamerdeur aan diggelen en kieperde - als klap op de vuurpijl - een bervoren T-bonesteak van anderhalve kilo naar het hoofd van zijn mama. Die miste met amper enkele centimeters zijn doel.

Verschansen in garage
Op het moment dat de politie bij het huis aankwam, probeerde de onverlaat zich in de garage te verschansen. Hij was in het gezelschap van een vriend. Die bleek vrij te zijn op borgtocht. De agenten konden de twee heethoofden overmeesteren.

Kerstmenu
Waar de huiselijke twist precies over ging, staat niet vermeld in het politierapport. Misschien was de samenstelling van het kerstmenu wel de aanleiding. Wedden dat er geen T-bonesteak op tafel komt? (eb)


www.hln.be
23/12/07 10u43
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 23rd December 2007, 17:29
janavanranst janavanranst is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Schoten
Posts: 103
Als ik nog eens ruzie heb met mijn ouders weet ik in ieder geval weer wat te doen. Kwestie van een beetje origineel te blijven hé.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 26th December 2007, 19:07
Dorien.Van.Gorp's Avatar
Dorien.Van.Gorp Dorien.Van.Gorp is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Tielen
Posts: 46
Ook al heb je ruzie met je moeder. Je gaat haar toch niet met een T-bonesteak te lijf. Het blijft nog altijd je moeder. Waarschijnlijk besefte de zoon zelf niet meer wat hij deed. Ik zie mij mijn moeder zo nooit aanvallen.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 31st December 2007, 00:37
sannedierckx's Avatar
sannedierckx sannedierckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Herentals
Posts: 72
In hoe een razernij moet die man hebben verkeerd? Ten eerste al om je eigen moeder aan te vallen en ten tweede om dat dan ook nog eens te doen met een T-bonesteak. Wat bevroren waarschijnlijk wel even gevaarlijk is als een ander zwaar voorwerp.
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 31st December 2007, 18:22
Eliene soontjens Eliene soontjens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: kasterlee
Posts: 92
best wel origineel, zou een T-bonesteak nu ook op de lijst van verbode wapens komen?
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 14th February 2008, 10:47
jo.guns jo.guns is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Vosselaar
Posts: 139
Wat bezielt iemand toch om zijn eigen moeder of gezin aan te vallen.. Je hoort tegenwoordig niets anders meer!! En op wat voor manier dan nog...
Met citaat antwoorden
  #7  
Oud 12th October 2008, 21:10
Ellen Brosens Ellen Brosens is offline
Ellen Brosens
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Turnhout
Posts: 43
Waar gaat dat tegenwoordig toch naar toe met dat geweld. Die kerel mag al blij zijn dat hij een dak boven zijn hoofd heeft en dat hij bij zijn moeder in mag wonen. Als dat de dank is die ze krijgt als ze vraagt dat het niet tijd wordt om te verhuizen, dan vindt ik het nog al ver gaan. Men heeft tegenwoordig steeds minder en minder respect voor de ouders. Maar dat je ze gaat slagen en gaat aanvallen met een T-bone steak komaan dat gaat er gewoon over. Je kan het al eens oneens zijn met elkaar maar praat het dan op een normale manier uit en vecht het dan niet uit met een T-bone steak want dat is ook niet de juiste manier, hier komt niemand mee verder.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:47.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.