actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd January 2013, 11:59
nic.andriessen nic.andriessen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Ravels
Posts: 331
Thumbs down Over de Fyra

Tom Lenaerts noemt het Belgisch-Nederlands avontuur met de Fyra "een schitterende mislukking". Sinds de hogesnelheidstrein op 9 december de eerste keer tussen Brussel en Amsterdam reed, zijn er niets dan problemen geweest. NMBS-baas Marc Descheemaecker zit in de studio.

Bron: http://www.vier.be/dekruitfabriek/v...r-de-fyra/31218

Mijn mening:
Normaal ben ik geen Vier-kijker, maar gisteren toen ik aan het zappen was, sprong me deze gast in het oog. Marc Descheemaecker zat in De Kruitfabriek en kwam daar vermoedelijk meer uitleg geven over de hele Fyra-klucht. Wat ik te zien kreeg, was het meest slechte, onbeleefde en inhoudsloze interview dat ik op de televisie gezien heb. Kijk, ik begrijp de woede en de frustratie die pendelaars hebben. De NMBS heeft dan sowieso al geen goede reputatie in ons land. Maar dit interview sloeg werkelijk nergens op en droeg nergens toe bij. Ik zou iedereen uit willen nodigen om het interview te bekijken. Het onderbreken, niet laten uitspreken, constant nieuwe vragen stellen, ... ergerde mij mateloos en ik begrijp dan ook de opmerkingen die mr. Descheemaecker maakt. Ik denk dat dit een perfect voorbeeld is van hoe een interview NIET moet. De man krijgt de kans niet om zijn verhaal te doen en krijgt van, vooral Rick De Leeuw de kans niet om zijn uitleg te doen. Ook "moderator" Tom Lenaerts heeft het debat absoluut niet onder controle. Foei!
__________________
"Zien wat juist is en het niet doen, is een gebrek aan moed."
Wouter Beke
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:59.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.