actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th August 2016, 09:25
Wout.G*vers Wout.G*vers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Hoogstraten
Posts: 98
Trump: ‘Obama is stichter IS’

Een nieuwe dag, een nieuwe omstreden uitspraak van Donald Trump. Op een campagnebijeenkomst zei de Republikeinse presidentskandidaat dat Obama terreurgroep IS heeft gecreëerd.

Een dag nadat Trump geweld suggereerde tegen zijn rivale Hillary Clinton, richtte hij op een verkiezingsmeeting in Florida zijn pijlen op de Amerikaanse president.

‘IS eert president Obama’, zei hij. ‘Hij is de oprichter van IS. Hij heeft IS opgericht. En ik zou zeggen dat de medeoprichter crooked Hillary Clinton is.’

Bovendien benadrukte hij de hele naam van de president: Barack Hussein Obama. Vorige week verklaarde Trump ook al dat Hillary Clinton een prijs van IS zou moeten krijgen als de stichter van de groep.

De Republikeinen proberen de onrust in het Midden-Oosten op het buitenlands beleid van de regering-Obama te steken. Zo zou hij de dreiging van IS hebben onderschat. Maar Trump gaat een stap verder en verklaart dat Obama sympathiseert met terroristen.

Bron: De Standaard, 11/08/16, jvt

Eigen mening:
De ene absurde uitspraak na de andere vuurt Donald Trump af naar de huidige president Barack Obama en naar zijn tegenstander Hillary Clinton. Dat mensen nog altijd achter hem staan, verbaast mij nog steeds. Deze uitspraken zijn helemaal niet onderbouwd en hij zegt maar wat om deze personen zwart te maken. De meeste mensen die hem volgen kijken niet langer dan hun neus lang is en geloven hem dan ook nog. De enige reden waarom ze hem nog volgen, is omdat hij rechtuit is en hij belooft om bepaalde buitenlanders uit het land te gooien. Naast deze standpunten weet het merendeel van zijn volgers, volgens mij, niet welke andere standpunten Donald Trump nog heeft en dit verontrust mij. Met een bang hartje wacht ik af wie ze gaan kiezen in november.

Laatst aangepast door Wout.G*vers : 11th August 2016 om 09:30.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:51.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.