actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > U.S.A.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd November 2016, 10:34
Femke.P*ers Femke.P*ers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Herenthout
Posts: 29
46 procent vindt Trump eerlijker en meer te vertrouwen dan Clinton

46 procent vindt Trump eerlijker en meer te vertrouwen dan Clinton

De uitgelekte e-mails hebben de democratische presidentskandidate Hillary Clinton geen deugd gedaan. In een peiling van de Amerikaanse krant 'The Washington Post' en zender ABC zegt 46 procent van de ondervraagden dat republikein Donald Trump eerlijker is én meer te vertrouwen dan Hillary Clinton. Andersom is dat 38 procent.

Hillary Clinton krijgt in de laatste peiling nog minder vertrouwen dan enkele weken geleden. Begin september lagen zij en Donald Trump beiden nog op 45 procent. Het aantal ondervraagden dat geen van beide kandidaten nog vertrouwt, steeg sindsdien van 9 tot 12 procent.

In de peiling zegt 59 procent dat ze afkeuren hoe Clinton vragen beantwoordde over het gebruik van een private server voor het verzenden van e-mails. Een week geleden, voordat de opening van een nieuw onderzoek door de FBI bekend werd, was dat nog 60 procent.

Bron: DM 2/11/2016 http://www.demorgen.be/buitenland/4...inton-b742a759/

Mening: Ik sluit me aan bij de ondervraagden die geen van beide kandidaten vertrouwen. Als het aan mij lag kwam er een andere stemming (met nieuwe kandidaten) of bleef Obama nog een ambtstermijn, maar dit kan spijtig genoeg niet. We kunnen niet in een glazen bol kijken, maar ik ben echt benieuwd naar wat er ons allemaal te gebeuren staat.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.