actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th October 2016, 19:13
Niels.D*witte Niels.D*witte is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Retie
Posts: 47
Killerclowns schrikken Limburg op

Zondagavond rond 23 uur hebben ‘killerclowns’ voor onrust gezorgd aan de Euroscoop in Genk. De politie MidLim kreeg twee meldingen van ongeruste burgers. Ze signaleerden dat twee mannen verkleed als clown de mensen probeerden schrik aan te jagen. Diezelfde avond dook er ook filmpje op van vermomde mannen met ballonnen langs de Steenweg in As, vlakbij het Esso-station. Ook die zouden verkleed zijn als clown.
“Onze politieploeg is na de oproepen van C-Mine meteen ter plaatse gegaan maar toen waren de verdachte personen al weg”, zegt Marleen Smeyers, woordvoerster van de politie MidLim.

Het fenomeen van horrorclowns komt overgewaaid vanuit Amerika. Ze jagen mensen de stuipen op het lijf, vaak met mes of wapen. Al enkele maanden duiken er verhalen en foto’s op van ‘clowns’ die anderen de stuipen op het lijf jagen.

“Het is niet duidelijk of de verdachten aan C-Mine waren gewapend. We sporen de verdachten op voor verhoor. Mensen schrik aanjagen, is niet meteen strafbaar. De omstandigheden worden hierbij in rekening genomen: wapens zijn verboden, gemaskerd rondlopen mag niet…", verduidelijkt de politiewoordvoerster.

De politie gaat na of de twee mannen van het filmpje in As dezelfde zijn als degene die aan C-Mine zijn gesignaleerd. Vanuit As zijn er geen oproepen gekomen bij de politie.

Bron: http://www.gva.be/cnt/dmf20161017_0...kken-limburg-op

Eigen mening: Naar mijn mening doen deze mensen onverantwoorde dingen. Ik denk dat ze niet stil staan bij de gevolgen die hier bij kunnen voorkomen. Wanneer je mensen op deze manier laat schrikken kan het volgens mij wel eens fout aflopen. Je kan namelijk zo hard schrikken dat je misschien een hartprobleem kan krijgen. Ik hoop dat de clowns hier ook eens bij nadenken en dat ze ophouden met het bang maken van mensen. Moesten ze betrapt worden door de politie vind ik dat ze gestraft moeten worden voor wat ze doen. Ze brengen de gezondheid van de mensen in gevaar en dat hoort niet.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:46.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.