actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > U.S.A.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 9th November 2016, 09:00
L*ze. Verhaegen L*ze. Verhaegen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Veerle
Posts: 150
Ambassadeur VS: "Wat het resultaat ook wordt, ons partnerschap houdt stand"

De Amerikaanse presidentsverkiezingen worden uiteraard ook in de VS-ambassade in Brussel met argusogen gevolgd. Op uitnodiging van ambassadrice Denise Campbell Bauer houden enkele honderden genodigden op grote schermen de binnenlopende resultaten aandachtig in de gaten. "Wat ook het resultaat wordt, ons partnerschap zal standhouden", zei Campbell Bauer tijdens een korte verwelkoming.

Tussen 4 uur en 10 uur vanmorgen worden in de ambassade een vijfhonderdtal genodigden verwacht. Veel bekende koppen konden in de vroege ochtend echter nog niet worden gespot.

Wie wel al aanwezig is, is Peter De Roover, de fractieleider van de N-VA in de Kamer. "Ik ben sowieso zeer geïnteresseerd in verkiezingen", zegt hij. Waar De Roover vooral naar uitkijkt, is te weten hoeveel aanhangers van Bernie Sanders uiteindelijk voor Donald Trump hebben gestemd.

Nu het er steeds meer naar uitziet dat Trump de verkiezingen heeft gewonnen, hoopt De Roover dat deze stembusgang niet zo historisch zal zijn als iedereen vreest. "Laat het mij zo zeggen: ik hoop dat de gevolgen niet zullen zijn wat men er soms van maakt."

Na de officiële bekendmaking van de resultaten zal Denise Campbell Bauer de genodigden opnieuw toespreken. Het is de bedoeling dat ook Douglas E. Lute, de Amerikaanse ambassadeur bij de NAVO, en Anthony L. Gardner, de ambassadeur bij de EU, hun eerste reactie geven.

Bron: http://www.demorgen.be/buitenland/a...stand-b58b5e59/

Mening: Bij het lezen van deze titel, leek het wel of het meer een opgave is om partners te blijven dan een zaak die goede opbrengsten moet opleveren en waar ons land fier op kan zijn. Uiteraard is het logisch dat wij partners blijven, als dit niet het geval is zou Amerika ons niet meer steunen en helpen. Dit zou heel dom zijn om niet te doen, Amerika is tenslotte nog altijd een wereldleider.
Nu Trump kandidaat is wil ik de volgende reactie wel horen op dit artikel, wat er gaat gebeuren en of het inderdaad waar is dat Trump een betere president zal worden dan wat ons wordt verteld.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:50.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.