actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > U.S.A.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th October 2016, 21:26
Edon E*shani Edon E*shani is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Mol
Posts: 35
Red face Nieuwe beschuldiging tegen Trump wegens aanranding

In de Verenigde Staten is nog een vrouw naar voor gekomen die zegt dat ze seksueel is aangerand door Donald Trump, de Republikeinse presidentskandidaat. Haar verhaal wordt gebracht door de gezaghebbende krant The Washington Post.
Kristin Anderson, een voormalig model, zegt tegen The Washington Post dat Trump haar heeft bepoteld in een nachtclub in New York, in de jaren 90. Hij zou met zijn handen onder haar rokken hebben gezeten en haar geslachtsdeel hebben betast. Anderson zegt dat ze Donald Trump pas herkende nadat ze hem van zich af had geduwd.


Het verhaal dateert uit de periode waarin Trump net gescheiden was en een vaak geziene gast was in het New Yorkse nachtleven. "Hij zag er zo opvallend uit, met zijn haar en zijn wenkbrauwen", vertelt Anderson. The Washington Post zegt contact met haar te hebben opgenomen nadat een vriendin van haar het verhaal tegen een journalist had verteld.

Het campagneteam van Trump ontkent de nieuwe aantijgingen. Hoe dan ook is dit een zoveelste verhaal over de onfatsoenlijke manier waarop Donald Trump met vrouwen blijkt om te gaan. Die stroom verhalen is op gang gekomen nadat The Washington Post vorige week het intussen beruchte videofilmpje met de seksistische vuilbekkerij van Trump had gepubliceerd.

"Het is geen toeval dat deze aanvallen tegen mij op hetzelfde moment komen als de door Wikileaks gelekte e-mails over Clinton", verdedigt Trump zichzelf. Over de grond van de zaak - zijn grensoverschrijdend gedrag tegenover vrouwen - laat hij zich eigenlijk niet uit. Integendeel: hij schiet op de vrouwelijke boodschapper. "Kijk toch naar haar (een van de vrouwen die hem beschuldigt, nvdr.). Kijk naar wat ze zegt. Zeg me maar wat je denkt. Ik dacht het niet! Ik dacht het niet!"

Source/bron: DE REDACTIE

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2793080

Date/datum: 14/okt/2016

Propre opinion/eigen mening:

Dit is echt ronduit een verzinsel in mijn ogen. Dat zo'n dingen moeten uitkomen om een president kandidaat zwart te maken is laag. Ik ben er zeker van dat deze verkiezing de kinderachtigste van de Amerikaanse geschiedenis is. Ze zijn tussen 2 criminelen aan het kiezen precies en niet tussen 2 leidersfiguren. Ze kunnen Obama beter nog 4 jaar aan de macht laten. Als dat nu een optie zou zijn, dan zou Amerika massaal op Obama stemmen. Persoonlijk zou ik op geen enkel van de 2 stemmen omdat het mij meer criminelen lijken dan politici. Donald Trump mag en zal geen president worden, het is precies een opgezet plan zodat Hillary Clinton verkozen kan worden. Met een deftige tegenkandidaat zou Hillary Clinton nooit kans maken. Het is kiezen tussen slecht en slechter.

Laatst aangepast door Edon E*shani : 14th October 2016 om 21:53.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:49.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.