actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th November 2015, 12:54
rani.v*nthielen rani.v*nthielen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Beerzel
Posts: 20
IS-aanhangers jubelen op Twitter: "De strijd is begonnen"

Door: redactie
14/11/15 - 08u20 Bron: Belga

Aanhangers van terreurgroep Islamitische Staat en andere extremistische groeperingen hebben de terroristische aanslagen op Twitter bejubeld.
"Na de Franse misdaden in Mali en de bombardementen in Syrië en Irak is de strijd nu begonnen", klinkt het vanochtend in een tweet. Iemand anders schreef in het Engels: "Neem een teug van wat moslims in Syrië en Irak iedere dag meemaken."

Dreigement in maart
Andere sympathisanten drukten hun hoop uit dat IS de aanslagen opeist. Een officiële verklaring van de militie of andere jihadi's over de aanslagen is er nog niet. IS dreigde in maart in een audioboodschap met aanslagen in Washington, Londen, Parijs en Rome.

Eigen mening:
Dit is gewoon verschrikkelijk. Ik vraag me echt af wat de reden is van de IS om al deze gruweldaden uit te voeren. Wij willen allemaal maar helpen bij de situatie in Syrië en Irak, maar wat krijgen we terug. Een groep terroristen die precies maar moord om te moorden, wat voor redenen ze ook hebben. Ik vind dit echt onmenselijk, hoe kan je nu zoiets doen. Zelfs je eigen van het leven benemen om toch maar iets voor je geloof te hebben gedaan. Ik snap het echt niet!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:34.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.