actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 7th March 2012, 10:42
nic.andriessen nic.andriessen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Ravels
Posts: 331
Vlaamse Oh oh Cherso komt niet op het scherm

De Vlaamse versie van Oh oh Cherso zal dan toch niet worden uitgezonden. Nadat de lancering van de sterk gehypete realityserie eerst werd uitgesteld tot de zomer, laat zender 2BE nu weten dat het programma helemaal wordt afgeschaft.

Normaal zou de Vlaamse versie van Oh oh Cherso vanaf 5 maart worden uitgezonden op 2BE. De zender liet een week voor de lancering nog weten dat het programma pas in de zomer te zien zou zijn: 'Het was te vroeg om het programma uit te zenden.' Nu blijkt dat het programma helemaal afgeschaft wordt. Oh oh Cherso zou niet bij het profiel van de zender passen.

Het bericht bevestigt de geruchten van de afgelopen weken: verschillende media berichtten al dat het programma in de vuilbak zou zijn gekieperd. Eén van de redenen daarvoor zouden de negatieve reacties zijn, na de gelekte castingvideo van de deelnemers. Daarin werd bij de jongeren gepeild naar hun kennis over Griekenland, hun vakantiebestemming.

Door hun antwoorden als 'Rome' en 'Kreta' op de vraag wat de hoofdstad is van het land, werd volop gelachen met de Limburgse deelnemers. Volgens geruchten zouden directieleden van de VMMa denken dat het programma schade zou berokkenen aan het imago van zender 2BE, waardoor werd besloten om de Vlaamse versie van het programma te annuleren.

Bron: De Standaard

Mijn mening:
Eindelijk nog eens goed nieuws. Wat ik me wel afvraag is hoeveel dit programma eigenlijk gekost heeft. Die mensen hebben allemaal een reis naar Chersonissos gemaakt, afleveringen in productie, reclame, ... Dit zal allemaal betaald worden denk ik door nog wat meer reclame op de commerciële zenders te vertonen. Wat ik niet begrijp is dat de VMMa verder heeft gesurft op de populariteit van Oh Oh Cherso in Nederland. De VMMa wilde hier ook snel een populaire reeks over maken. Dat was gewoon niet haalbaar. Daar heeft de VMMa toch eerder over na kunnen denken, denk ik dan. Volgens mij kan de VMMa beter alle realityprogramma's nog eens onder de loep nemen en kijken of dit geen schade aan de zender berokkent ... Dat vind ik trouwens een belachelijk argument. De mensen als debielen in beeld brengen mag wel, maar het is zo erg geworden dat het zelfs schade aan 2BE brengt. Zeer vreemd verhaal.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 8th March 2012, 11:52
Esther Lambrechts Esther Lambrechts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Wiekevorst
Posts: 89
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat dit niet uitgezonden wordt. Ik was toch wel eens benieuwd wat de Vlaamse Oh Oh Cherso - leden ervan terecht brachten. Natuurlijk vind ik wel dat zij waarschijnlijk de echte barbie, roos, sterretje enzovoort niet zouden kunnen evenaren. Ik vind het jammer dat er zoveel wordt nagedaan qua televisieseries. Bijna alle programma's in België zijn nagedaan van één of ander programma in Amerika of een ander land. Waar zit de eigen creativiteit?

Maar om terug te komen op Oh Oh Cherso... Misschien is het inderdaad beter om het niet uit te zenden. Als het schade zou brengen aan het imago van 2Be, zou het misschien wel iets té zijn geweest. Maar toch, ik hou wel van dergelijke programma's: verstand op nul en lachen!
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 8th March 2012, 12:40
Melissa Van Ostaeyen Melissa Van Ostaeyen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 67
Erg vind ik het niet dat dit niet zal worden uitgezonden (persoonlijk vind ik het veel erger dat House MD binnenkort niet meer op 2BE zal komen omdat dat programma ermee stopt - maar dat is naast de kwestie). Jammer inderdaad dat het wel geld heeft gekost dat nu verspild is.
Ik heb een paar afleveringen van de Nederlandse versie gezien en die waren soms inderdaad wel grappig, maar behoefde aan een Vlaamse versie had ik niet. Het is zo'n programma waarbij je je IQ voelt zakken naarmate je ernaar blijft kijken en na een tijdje had ik er ook echt genoeg van. Geen groot verlies van entertainment, denk ik dus.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:14.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.