actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th November 2008, 10:44
Bram Jacobs Bram Jacobs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Berlaar
Posts: 110
Thumbs up Daerden wil half miljard investeren in Waalse wegen

NAMEN - Waals minister van Verkeer Michel Daerden (PS) wil nog voor het einde van de legislatuur een groot programma op poten zetten om het Waalse wegennet veiliger te maken. Dat zei hij maandag in de het Waals parlement. Kostenplaatje: zo'n 500 miljoen euro. De minister rekent op alternatieve financiering.

Daerden wil nog voor de verkiezingen van juni volgend jaar de modaliteiten van het programma uitwerken, maar de werken zouden pas onder de volgende Waalse regering van start gaan.

De minister rekent op alternatieve financiering, want het reguliere budget van zijn departement is ontoereikend, zelfs al zouden er inkomsten komen uit een wegenvignet.

http://www.standaard.be/Artikel/Det...nieuwsoverzicht

Eigen mening:

Ik vind dit een goed initiatief van Daerden om het Waals wegennet veiliger te maken. Wanneer ik tijdens de zomervakantie met de auto over de Frans-Belgische grens rijd dan moet ik het niet eens gezien hebben dat we de grens passeren. Wanneer wij de grens passeren, voel je zo dat het wegdek veranderd van structuur. De structuur van de Waalse wegen is veel slechter dan dat van Frankrijk, het Waalse wegdek zit vol bulten en kuilen wanneer je er overheen rijdt zit je precies op een hobbelpaard. Dus als ze het kunnen verbeteren zullen er heel wat minder ongevallen gebeuren in Wallonië.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 5th November 2008, 12:36
Stef.Berghmans's Avatar
Stef.Berghmans Stef.Berghmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Mol
Posts: 153
Eindelijk!

Hierop zit ik al lang te wachten.

Telkens ik naar ergens in de Ardennen rijd erger ik me over de staat van de weg.

MAAR! het nodige geld is dus blijkbaar nog niet gevonden, misschien komt het er dus helemaal niet van. Toch een beetje afwachten dus.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:11.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.