actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th May 2010, 21:54
Jan.Sauvillers Jan.Sauvillers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Feb 2010
Locatie: Geel
Posts: 43
"Seks is een gevaarlijke bezigheid"

Over de geneugten van seks is al veel gezegd en geschreven. Over de psychische problemen die sommigen hierbij hebben ook. Maar de Sunday Telegraph maakt nu melding van een zelden belicht aspect: de fysieke risico's. Want maar liefst één op de drie Britten blijkt aan zo'n passioneel moment een lichamelijk letsel te hebben overgehouden.

In bijna de helft van die gevallen blijkt de seks toch goed genoeg te zijn geweest, want tijdens de daad werd er niet geklaagd en pas de volgende ochtend werd men zich bewust van een probleem.

Meestal ging het dan om een spierverrekking, terwijl rugproblemen en blaren als gevolg van wrijving op plaats twee en drie staan. Maar het kan nog passioneler, getuige het feit dat in 2 procent van de gevallen zelfs sprake was van botbreuken. Vijf procent van de mensen kon als gevolg van '"sekskwetsuren" de volgende dag niet op het werk verschijnen.

De riskantste plaats om seks te hebben, blijkt de sofa te zijn, vooral omdat er vaak glazen en borden in de buurt staan. Ook de trap houdt gevaren in, terwijl de auto en de douche eveneens slachtoffers hebben geëist. Eén op de tien had problemen na uit het bed te zijn gevallen.

Naast de lichamelijke risico's wordt er ook vaak materiële schade aangericht, met wijnglazen en schilderijen als grootste slachtoffers.

De Redactie, 9mei 2010

Mening: Plezier en pijn gaan vaak samen !!
Botbreuken tijdens seks lijkt mij wat ver gaan, maarja.. ieder zijn ding!
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 11th May 2010, 00:47
Ellen Bolckmans's Avatar
Ellen Bolckmans Ellen Bolckmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 65
Goh ik zou hier iets zinnigs willen schrijven.... ma da zou me toch ni lukken!! :P
Het is in ieder geval hilarisch en leuk om te lezen!!! Hahahaha...

Dit zal ik ma niet bij men posts nemen... hihi!! Heerlijk. Botbreuken...
__________________
...Ell...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:37.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.