actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th October 2015, 15:19
Chloë.v*nmingeroet Chloë.v*nmingeroet is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Turnhout
Posts: 22
Rode Duivels krijgen geen applaus van N-VA

De eerste plaats van de Rode Duivels op de Fifa-wereldranglijst is ook onze politici niet ontgaan. PS-fractieleidster Laurette Onkelinx vroeg en kreeg van haar collega's in de plenaire Kamer een luid applaus voor het nationale elftal... behalve dan van N-VA. De Vlaams-nationalisten kregen de handen niet op elkaar voor de Belgische prestatie.
Terwijl de rest van het halfrond applaudisseerde voor de Rode Duivels, bleef het bij de N-VA'ers stil. Sommigen onder hen wisselden een blik, een enkel parlementslid uit het Gentse waagde enkele subtiele handbewegingen, maar van een applaus was geen sprake.

"Niet erg vriendelijk, dames en heren van de N-VA", merkte Onkelinx fijntjes op, weliswaar zonder moeite te doen om een grijns te onderdrukken.

Mening: In de eerste plaats begrijp ik de reactie van N-VA omdat politiek en sport nog steeds gescheiden is. Persoonlijk denk ik ook dat er meer problemen gaande zijn in de politiek i.v.m. de vluchtelingen dan het nieuws van de Rode Duivels. Aan de andere kant is het een trots om de Rode Duivels op de eerste plaats te zien op de Fifa-wereldranglijst, nieuws waar elke belg trots op is. De Rode Duivels verdienen dan van elke belg een applaus, alleen hoort dit niet thuis binnen een politieke vergadering. Dat was volgens mij gewoon een slecht gekozen moment van Laurette Onkelinx voor de N-VA.

Bron:Het Laatste Nieuws
Datum:14/10/2015
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.