actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd May 2018, 18:42
Jari.L*ockx Jari.L*ockx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Herentals
Posts: 47
Gevonden babylichaam in Brussels park was prematuur geboren meisje

Het lichaam dat gisteren aangetroffen werd in het Schaarbeekse Josaphatpark was van een prematuur geboren baby, die er slechts enkele uren heeft gelegen. Dat meldt het parket.

Een wandelaar trof maandag omstreeks 17 uur het levenloze lichaam van een baby aan in het Josaphatpark in Schaarbeek. ‘Uit de eerste vaststellingen van de wetsdokter na de autopsie blijkt dat het vermoedelijk om het lichaam van een meisje gaat, prematuur geboren na 6 à 7 maanden zwangerschap’, zegt het parket in een mededeling.
Nog volgens het parket heeft de autopsie uitgewezen dat het lichaam slechts enkele uren in het park gelegen heeft. ‘Bijkomend onderzoek van onder meer de organen moet uitwijzen of de baby dood geboren is of overleden is na de geboorte.’
Over wie de ouders zouden kunnen zijn tast het parket in het duister. ‘We hebben nog geen enkele piste voor wat de identiteit van de ouders betreft.’
Maandag werd een onderzoeksrechter gevorderd voor ‘doodslag’ lastens ‘X’, aldus een woordvoerder

Eigen mening: Dit vind ik een zeer zielig verhaal. Een prematuur geboren meisje dat dood in het Josaphatpark in Schaarbeek wordt gevonden. Ik snap al niet dat je je baby gewoon in een park legt. Ik hoop dat de mensen die hiertoe in staat zijn worden gevonden want dit is er te ver over. Als je nu al per ongeluk zonder dat je het goed wist beviel en er komt een dode baby uit bel je toch direct de ambulance en dit is dan nog het minst erge scenario dat ik kan bedenken. Wie weet is de baby nog echt vermoord maar dit is nog niet geweten.

URL:http://www.standaard.be/cnt/dmf20180522_03523886
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:33.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.