actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 25th November 2011, 09:25
Stijn.Geboers Stijn.Geboers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Geel
Posts: 55
Pakistaanse vrouw betrapt tijdens koken van echtgenoot

De Pakistaanse politie heeft vandaag een vrouw opgepakt voor de moord op haar echtgenoot. Het lichaam van de man sneed ze vervolgens in stukken, waarna enkele lichaamsdelen in de kookpot verdwenen. De vrouw pikte het niet dat haar man een tweede echtgenote nam zonder haar toestemming. Dat meldt een politieverantwoordelijke.

Gemarineerd
Het incident vond plaats in Shah Faisal, een arme wijk van Karachi, in het zuiden van het land. De 32-jarige Zainab Bibi en haar 22-jarige neef werden opgepakt voor de moord. De twee werden betrapt tijdens het kokkerellen. De vrouw zou stukken vlees van haar man al gemarineerd hebben in een kruidenmengsel, zo luidt het bij de politie.

Woest over trouwplannen
Volgens de politie zou Zainab Bibi haar man in een vlaag van woede gedood hebben, nadat ze te weten was gekomen dat hij van plan was om met een tweede vrouw te trouwen. Een deel van het lichaam van het slachtoffer werd teruggevonden in een diepvriezer.
24/11/11 15u49

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...chtgenoot.dhtml

Mening:
De laatste tijd in de krant lees ik meer en meer dingen over het sterven van mensen op een '' gruwelijke wijze ''.
Ik stel me hier veel vragen bij...
Waarom doen deze mensen dit? Wat deed de gestorven persoon fout? Wat bezielt deze mensen? Wat is hun ingeving om zo'n dingen te doen?

Kunnen deze vragen opgelost worden? Op één of andere manier misschien wel, maar doen ze er dan echt iets mee?
Ik denk van niet.
Ik snap niet waarom mensen dit doen, op welke manier ik het ook bekijk... Ik zie geen enkele reden waarom of hoe je zoiets gruwelijks kan doen.
Ook al deed deze man iets verkeerd...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:33.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.