actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 30th September 2016, 14:59
stien.d*kinderen stien.d*kinderen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Ravels
Posts: 98
Theresa May stemt toch in met nieuwe kerncentrale

Groot-Brittannië heeft samen met Frankrijk en China een contract getekend om een nieuwe kerncentrale te bouwen in Summerset.

Het contract voor de nieuwe centrale, Hinkley Point C, zou normaal gezien al twee maanden geleden getekend zijn, maar premier Theresa May schortte de deal meteen na haar aanstelling op.

Nationale veiligheid
De nieuwe Britse premier had vragen over de nationale veiligheid als een Britse kerncentrale gedeeltelijk in buitenlandse handen komt. De ondertekening gebeurde zonder veel plechtigheden.

Het gaat om een deal van 18 miljard Britse pond.


Bron: http://www.hln.be/hln/nl/6756/Kerne...ncentrale.dhtml op 30-09-2016

Mening: Ik vind het persoonlijk zeer absurd dat Theresa May dit de juist moment vind om in te stemmen met zo'n zaken. De BREXIT heeft in juni plaatsgevonden, dus je zou denken dat May andere zaken aan haar hoofd heeft. Dat mensen bang zijn dat de nationale veiligheid bedreigt wordt doordat deze kerncentrale gedeeltelijk in buitenlandse handen komt, snap ik ook compleet. Ik vind deze beslissing zeer vreemd en ik vind het zeker niet het goede moment. In het artikel staat dat de deal om 18 miljard pond gaat, wat ook nog is een zeer groot bedrag is. Ik snap waarom mensen verward kijken naar deze beslissing, want er zijn meerdere redenen om dit in twijfel te trekken. De BREXIT, gedeeltelijk buitenlands en het bedrag, dit zijn allemaal redenen om deze beslissing in vraag te stellen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.