actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th November 2016, 23:31
Thomas.V*nnuffelen Thomas.V*nnuffelen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Wommelgem
Posts: 37
ermoedelijke brein achter aanslagen Parijs en Brussel schreeuwt onschuld uit

Oussama Atar, die volgens Franse onderzoekers de sleutelfiguur is achter de aanslagen van Brussel en Parijs, heeft onlangs een brief geschreven naar zijn moeder waarin hij zijn onschuld uitschreeuwt. De 32-jarige Atar zou gevlucht zijn omdat België hem opnieuw wil veroordelen voor zijn reis naar Irak.

Volgens de Franse krant Le Monde is Oussama Atar de man achter de mythische Abou Ahmad, de man die beschouwd wordt als dé sleutelfiguur achter de aanslagen in Frankrijk in België. De voortvluchtige Marokkaanse Belg ontkent dat echter en schreef onlangs een brief naar zijn moeder waarin hij zegt dat hij onschuldig is, zo schrijft La Dernière Heure.

Atar heeft het over de 'leugens en laster die in de media over hem verschenen zijn'. 'Ik ben niet het brein achter de aanslagen, ik was helemaal niet bewust van wat Khalid en Brahim gepland hadden.' Khalid en Brahim zijn de broers El Bakraoui, neven van Oussama Atar. De broers bliezen zichzelf op bij de aanslagen in Brussel.

'Moge Allah hen genade tonen. Die honden weten maar al te goed dat ze me gedwongen hebben om uit België te vluchten en dat ik geen contact meer met hen heb gehad. Neen, ik ben niet Osama bin Laden, of de rechterhand van Abu Bakr al-Baghdadi. Die honden weten dat maar al te goed."

Atar voegde er nog aan toe dat hij niet in Europa was. Volgens Atar is hij het land ontvlucht omdat het gerecht hem opnieuw voor de rechter wil slepen, omdat hij naar Irak geweest is.

bron: http://www.knack.be/nieuws/belgie/v...mal-775923.html

Mening: Ze hebben die persoon niet voor niks opgepakt. Alle rotte appels moeten er tussen uit vind ik. Wat willen ze met die aanlagen bereiken? Respect, ik denk het niet. Zo'n mensen mogen er echt aan van mij. Dat kost de maatschappij handen vol geld om die personen vast te houden. Ik snap ook al niet dat ze nog contact mogen hebben met de buiten wereld. Dit kan toch helemaal niet. Ok ja er zijn rechten van de mens die moeten worden nageleefd. Maar veiligheid boven alles en dus vind ikj geen contact van die mensen met de buiten wereld.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:49.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.