actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 9th January 2013, 21:38
T*ssa.Mertens T*ssa.Mertens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Herentals
Posts: 141
Kelly: "Ze sloegen me voor het plezier"

"Ze noemden me een hoer en sloegen me bewusteloos. En ze hadden er nog plezier in ook." De twintigjarige Kelly Braem uit Hoboken is op zoek naar mensen die hebben gezien hoe twee jongemannen haar eind vorige week lelijk toetakelden.


Een hersenschudding, een blauw oog, een gekneusde oogkas en kaakbeen en een zere schouder. Dat houdt Kelly Braem naar eigen zeggen over aan een brutale aanval vorige week vrijdag. De vrouw was te voet onderweg naar huis toen twee jonge kerels haar schijnbaar zonder aanleiding begonnen uit te schelden en te slaan. "Ze noemden me een hoer en ik reageerde dat ze me met rust moesten laten. Ik wilde me uit de voeten maken, maar omdat ik net aan mijn knie ben geopereerd, draag ik een steunverband en kon ik niet gaan lopen. Ze deelden enkele flinke tikken uit en ik viel bewusteloos op de grond."

Gelukkig voor Kelly was ze alert genoeg geweest om net voor het incident haar vriend te bellen. "Die had alles gehoord via de openstaande lijn. Hij is meteen in zijn auto gesprongen en is me komen zoeken. Hij wist ongeveer waar ik was, want het was hij die me even daarvoor had afgezet."

De politie kwam ter plaatse en bracht Kelly naar het ziekenhuis. "De inspecteurs konden de mannen die me hadden aangevallen later ook arresteren", zegt Kelly. "Maar ze ontkenden in alle toonaarden en mochten wat later alweer beschikken."

De Antwerpse politie kon dinsdagavond nog niets kwijt over het incident.


Bron: http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/hoboken/kelly-ze-sloegen-me-voor-het-plezier.aspx


Mening: Ik vind het erg om weer te zien, dat je als vrouw niet meer veilig bent op straat. Vanaf nu kan je beter altijd bellen met iemand, als je ’s avonds toch nog weg moet. Net zoals hier in het artikel. Gelukkig dat haar vriend wist waar ze was, want anders had het meisje er misschien nog lang gelegen. Aan alle mensen die iets gezien hebben, zou ik toch willen aanraden om dit te gaan melden. Dit kan een grote steun zijn voor het meisje en ze kan net uw hulp misschien gebruiken. Zonder jullie hulp komen de jongens misschien terug vrij. Wat ik me wel vooral afvraag is, wat die jongens bezielde. Waarom doen personen zoiets zonder reden, waartoe leidt dit gedrag altijd om zulke toestanden te veroorzaken. Het meisje heeft misschien nu nog veel geluk gehad en ik vind dan ook dat de personen die dit gedaan hebben, een bestraffing mogen krijgen. Zulk gedrag moet niet getolereerd worden, want voor meisjes is het weer een besef dat we niet meer veilig in de donker zijn. We moeten onszelf half opsluiten om zulke toestanden te vermijden. Wie slim is, blijft binnen in de donker. Zo is het nu eenmaal in de maatschappij en dit moet dan ook dringend veranderen.
__________________
Life is Just a Game
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:32.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.