actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd December 2014, 08:55
kobe.s*its kobe.s*its is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Vosselaar
Posts: 20
Telenet-klanten in groep op zoek naar andere provider

Telenet-klanten in groep op zoek naar andere provider

Bron: Het Laatste Nieuws

Al ruim 30.000 Vlamingen hebben zich op Facebook of op de website 'Iklaatmenietpluimen' aangesloten bij de groep 'Telenet, wij willen geen prijsverhoging'
"Het gaat niet om die 2 of 3 euro die we nu *extra zullen moeten betalen", zegt iniatiefnemer Kurt *Buysse. "Wel om het principe: trouwe klanten moeten alweer hun portemonnee bovenhalen. Ook het huren van films wordt met een euro verhoogd."

De intiatiefnemers gaan inmiddels in groep op zoek naar een nieuwe provider. Info via groepsofferte. Bedoeling is om in groep betere prijzen te krijgen.

Mening:
Ik vind het schandalig dat Telenet zijn prijzen opkrikt, er zijn sommige mensen die met een heel laag inkomen moeten rond komen. De prijzen die ze nu vragen zijn al schandalig hoog.
Ik begrijp de groep mensen volledig die willen overstappen naar een andere provider. Ik zou net het zelfde doen moest ik een abonnement hebben bij Telenet.
Ik hoop dat Telenet rekening gaat houden dat er zo veel mensen willen overstappen, anders gaan ze veel klanten kwijt spelen.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 3rd December 2014, 12:04
E*ien.Khouri E*ien.Khouri is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Turnhout
Posts: 104
Telenet weet, denk ik, goed genoeg waar ze mee bezig zijn. Ze zijn de populairste provider en kunnen vrijwel doen wat ze willen. Hun concurrentie is niet zo groot aangezien de enige dreiging Belgacom is.

Dit is niet de eerste keer dat Telenet en andere providers hun wil doorvoeren. De Digibox en Digicorder zijn er ineens gekomen. Je moest wel overschakelen op Telenet of Belgacom want de op de 'gewone' televisie bieden ze bijne geen zenders meer aan. We moesten toen al sowieso meer betalen voor televisie.

En vroeger kon je je box gewoon aankopen. Nu heb je bij Telenet geen andere keus meer dan een box te huren. Dit kost ook weer 8 euro per maand en komt, in the long run, ook weer duurder uit.

En dan heb ik alleen nog maar over de televisie aangezien internet en telefoon ook fors gaan stijgen in prijs.

We kunnen inderdaad alleen maar hopen dat er genoeg mensen overstappen zodat Telenet zijn prijsstijging gaat herzien.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:03.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.