actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 19th November 2015, 13:58
GlennFig*eras GlennFig*eras is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2015
Locatie: herselt
Posts: 20
"Sluiting grenzen betekent einde van Europese gedachte"

Vluchtelingencrisis Het sluiten van de grenzen betekent het einde van Schengen en van de Europese gedachte. Dat heeft de Oostenrijkse bondskanselier Werner Faymann vandaag in het licht van de vluchtelingencrisis gezegd, kort voor een ontmoeting met zijn Duitse collega Angela Merkel (CDU).


"We kunnen het probleem niet oplossen aan de Oostenrijkse grens of aan de Duitse grens", zo zei Faymann. Een oplossing kan er alleen komen door een einde te maken aan het geweld in Syrië, de situatie van de vluchtelingen in Turkije te verbeteren en maatregelen in Griekenland te nemen, luidde het.

Faymann is wel voorstander van intensievere controles aan de grenzen, en omheiningen zijn daarom noodzakelijk. "Het gaat er daarbij niet om om mensen buiten te houden, maar wel om te controleren wie er binnenkomt", aldus Faymann.

bron

link:http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluc...-gedachte.dhtml

datum:19/11/2015
krant: Het Laatste Nieuws

eigen mening: In dit artikel ga ik akkoord met de stelling van Faymann want door al onze grenzen te gaan sluiten gaan we niets opschieten en gaan we inderdaad wat afwijken van onze Europese gedachte. Ik vindt dat we dus inderdaad oplossingen moeten gaan zoeken tegen de redenen waardoor we onze grenzen willen sluiten. En het idee van Faymann dat we aan onze grenzen strengere controles moeten uitvoeren wie er binnenkomt vind ik zeer goed!! Ik zo zelf geen betere oplossing kunnen bedenken dan deze.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:12.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.