actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 12th December 2007, 18:04
Kim Geerts Kim Geerts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Laakdal
Posts: 170
Maddie verdwijnt uit Portugese straatbeeld

Meer dan zeven maanden na haar verdwijning zijn in het Portugese dorp Praia da Luz alle posters met de foto van het vierjarige meisje Madeleine McCann verwijderd.

De priester van de kerk waar Kate en Gerry McCann geregeld gingen bidden voor hun dochter, heeft ook de kaarsen verwijderd die aan de verdwenen peuter herinneren.

De affiches en lintjes die in bijna alle winkels van het dorp hingen, werden eerder al weggenomen. "Het is niet zo dat de bewoners niet meer geven om wat er gebeurd is, maar we willen het dorp terug zoals het vroeger was", verklaarde de uitbaatster van een voedingswinkel in de Britse krant Daily Mail.

De ouders van Madeleine willen de herinnering aan hun dochter intussen levendig houden en zoeken, in de aanloop naar kerstmis, naar manieren om de zaak onder de aandacht te houden.


Gazet Van Antwerpen - 7 december 2007

Laatst aangepast door Kim Geerts : 12th December 2007 om 18:09.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 12th December 2007, 20:41
Evy Witters Evy Witters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Itegem
Posts: 94
Ik vind het spijtig voor de ouders van Maddie dat ze die affiches verwijdert hebben. Het lijkt nu alsof men de moed al heeft opgegeven of dat niemand er nog om geeft. Dit is wellicht niet waar, want men is nog steeds op zoek naar Maddie. Toch begrijp ik wel waarom ze die affiches etc. hebben weggenomen. De zoektocht naar Maddie is namelijk al een tijdje bezig en blijft maar aanslepen. Bovendien kent iedereen, over de hele wereld, het gezichtje van kleine Maddie wel. Ik hoop echt dat ze dit meisje gaan vinden, en dat de ouders er zelf niets met te maken hebben. Dat zou ik wel verschrikkelijk vinden..
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 13th December 2007, 13:45
Tinne Schrauwen Tinne Schrauwen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Loenhout
Posts: 177
Ik vind het heel erg dat ze die affiches van de kleine maddy verwijderen. Het lijkt net alsof ze in Portugal genoeg hebben van de media-aandacht.
Maddy is nu 7 maanden vermist. Ik hoop dat ze levend wordt teruggevonden, maar...
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 16th December 2007, 02:19
steven.ingang steven.ingang is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2007
Locatie: berlaar
Posts: 61
hmm

Soms s de wereld er slecht aan toe ; al die ontvoeringen geweld en haat. Ik zou zeggen : make love , not war! Maar jammer genoeg is het allemaal zo simpel niet.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:16.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.