actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th December 2007, 08:59
Jo Dries Jo Dries is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Olen
Posts: 49
Ontsnapte tijger doodt bezoeker in San Fransisco Zoo

WASHINGTON - Een ontsnapte tijger heeft dinsdag in de dierentuin van San Francisco een bezoeker gedood en twee anderen ernstig verwond. De twee overlevenden verkeren in kritieke toestand. Dat meldt een lokale nieuwszender.

Het incident gebeurde om 17.15 uur plaatselijke tijd (woensdag 2.15 uur Belgische tijd). De tijger ontsnapte uit zijn verblijf, ging een café binnen op het terrein van de zoo en vloog een 23-jarige bezoeker naar de keel. De man overleed ter plekke.

Twee andere bezoekers, een 18-jarige jongen en zijn 19-jarige broer, werden met ernstig verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De tijger werd door de politie doodgeschoten ivb

www.standaard.be
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 26th December 2007, 11:48
stephanie.engelen stephanie.engelen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Nijlen
Posts: 78
Hopelijk worden de andere dierenverblijven nu beter beveiligd. Het kan absoluut niet dat een van de dieren (een roofdier in dit geval !) ontsnapt. Het is een incident dat niemand zou willen meemaken.
Maar een tijger hoort niet opgesloten te zitten, het zit in zijn nature om aan te vallen. Op zich kan ik het de tijger niet kwalijk nemen. Het is jammer dat hij is omgebracht, maar natuurlijk nog veel erger dat hierbij een dodelijk slachtoffer moest vallen.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 26th December 2007, 12:14
Hanne.Van.Rooy Hanne.Van.Rooy is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Lille
Posts: 70
Zoiets kan dus absoluut niet ! Hoe kan in godsnaam een tijger ontsnappen? Ik vond niet dat de tijger hiervoor gedood moest worden (het zit nu eenmaal in de natuur van de tijger) hoewel ik het wel snap dat men het gedaan heeft. Het is vergelijkbaar met een hond die een klein kindje heeft gebeten. Die hond zullen ze ook doodschieten. Ik vind dat de bewakers hiervoor gestraft moeten worden. zij zijn verantwoordelijk voor de veiligheid van de bezoekers.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:28.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.