actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th December 2007, 09:09
Jo Dries Jo Dries is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Olen
Posts: 49
Mortselse familie verwelkomt derde kerstkindje

MORTSEL - ‘Nu stoppen we ermee, december zit vol’, grinnikt Peter De Meulemeester (37). Zijn echtgenote Tamara (31) beviel op kerstnacht iets na 1u dinsdagochtend, van een flinke zoon in het Mortselse Sint-Jozefziekenhuis. Siebe heet hij.

‘We hebben al twee kinderen. Romy (5) en Elias (3). En die zijn allebei ook rond kerstmis geboren. Romy op bijna hetzelfde tijdstip als Siebe, Elias op tweede kerstdag.’

De reden? ‘Iedereen vermoedt opzet. Maar daar is absoluut geen sprake van. Mijn vrouw en ik kloppen lange uren in onze kledingzaak in Mortsel. Eind maart, begin april nemen wij traditioneel een paar weken vakantie. En blijkbaar is dat telkens een zeer vruchtbare periode want het is steeds opnieuw raak’, aldus nog de fiere vader.

Al zeggen zijn vrouw en hijzelf in koor dat het nu genoeg is geweest. ‘December wordt voor ons echt wel een heel drukke maand. We hebben al afgesproken dat we de verjaardagen van de kinderen voortaan allemaal op 26 december vieren. Anders zijn we dagen aan een stuk bezig met te feesten.’

Voor de derde keer was het ook voor de familie De Meulemeester nagelbijten. ‘Zij zaten op kerstavond allemaal bijeen aan tafel, voor de derde keer aan het wachten op een telefoontje of een sms-bericht dat mijn vrouw bevallen was. Dat zorgt wel voor een heel aparte sfeer aan de feestdis, kan ik u zeggen.’ (wer)

www.standaard.be
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 26th December 2007, 11:41
stephanie.engelen stephanie.engelen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Nijlen
Posts: 78
Wel ja, in hun drukke zakenleven hebben ze toevallig al enkele jaren dezelfde verlofperiode die dus beschouwt kan worden als een vruchtbare periode. Het is heel toevallig dat het juist drie kerstkindjes zijn geworden. Al die feesten op rij zou ik toch liever verspreid zien over het hele jaar, jammer het is nu zo.
Nog een proficiat aan familie de Meulemeester.
Nog prettige feest- en blokdagen aan de rest.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 31st December 2007, 20:52
Maxime Vd Haute Maxime Vd Haute is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Herentals
Posts: 54
Super voor hun!
Het moet wel duur zijn voor de ouders.
3x sinterklaas, dan 3x kerstmis, 3x verjaardag en nieuwjaar in één maand!
Het is wel speciaal dat dit is gelukt!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:54.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.