actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 1st December 2015, 14:42
Nick.D*.Schutter Nick.D*.Schutter is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Pulle
Posts: 70
Obama roept Rusland en Turkije tot de orde: "Concentreer je op gemeenschappelijke vij

Obama roept Rusland en Turkije tot de orde: "Concentreer je op gemeenschappelijke vijand"

De Amerikaanse president Barack Obama heeft Rusland en Turkije duidelijk gemaakt wat hen te doen staat. Beide landen zouden zich beter concentreren op de "gemeenschappelijke vijand", de terreurorganisatie IS. Dat zei Obama vandaag tijdens een onderhoud met zijn Turkse collega in de marge van de klimaatconferentie in Parijs.

"We hebben gesproken over de manier waarop Turkije en Rusland zouden kunnen samenwerken om de spanning te verminderen", zei Obama, op het moment dat die gespannen situatie tussen Ankara en Moskou op een hoogtepunt komt. "Ik zei aan meneer Erdogan dat we allen een gemeenschappelijk vijand hebben en dat is IS, en ik wil er zeker van zijn dat we ons concentreren op deze bedreiging."

De Turkse president Recep Tayyip Erdogan en zijn Russische collega Vladimir Poetin gingen ook vandaag verder met moddergooien, een week nadat de Turkse luchtmacht een Russisch gevechtsvliegtuig neerhaalde aan de Turks-Syrische grens.

bron: De Morgen, http://www.demorgen.be/buitenland/o...ijand-b809dd89/
Datum: 1/12/2015

Eigen mening: Ik vind ook dat beide landen zich beter zouden concentreren op de “gemeenschappelijk vijand”, de terreurorganisatie IS. Dit is het beste, omdat moest er ook nog een oorlog uitbreken tussen Rusland en Turkije, dan gaat IS misschien minder worden geviseerd en kunnen zij zo misschien meer aanslagen plegen. Ik hoop dus dat het conflict tussen Rusland en Turkije snel wordt opgelost.

Laatst aangepast door Nick.D*.Schutter : 1st December 2015 om 14:55.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:08.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.