actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th April 2008, 10:24
Sofie.Moereels Sofie.Moereels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Locatie: Olen
Posts: 84
Tevergeefs zoeken naar geluk

Mijn reactie:
Ik denk dat dit stuk onze cursus RZL concreet zou maken 

Bron: De Zondag, 25/11/07
Bijgesloten Plaatje(s)
 
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 27th April 2008, 17:31
Karolien Theys Karolien Theys is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Feb 2007
Locatie: Ham
Posts: 85
We hebben al genoeg geleerd over het feit dat we ons geluk gaan zoeken. Toch vind ik dat je nog altijd idealistische dromen mag hebben. Dromen, hopen, verlangen, ... dat geeft je tenminste nog goede gedachten over de toekomst..

Hoop doet leven, niet?
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 30th April 2008, 10:37
bas van gorp bas van gorp is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2006
Locatie: grobbendonk
Posts: 167
Dromen MOET!

Dromen moet ... Ik vind het echt belangrijk dat je in je leven verlangens kunt hebben. Je moet steeds naar iets of iemand blijven verlangen! Dit maakt het leven boeiend, spannend, verrassend. Het is toch fijn om uit te kijken naar die nieuwe auto waarvoor je al jaren spaart of die reis waarover je reeds zes maanden met je vrienden over praat ... Zo is het ook plezant om over dingen te praten die eigenlijk totaal niet te verwezenlijken zijn zoals (voor de vrouwen dan) een nachtje met Justing Timerlake (en voor de mannen) een nachtje met Angelina Jolie. Ik vind het echt fijn om te dromen ...
Probeer gewoon te genieten van de kleine dingen van het leven en droom over het grote, onwezenlijke! Het geluk zul je zeker niet vinden in deze grote dingen, wel in de kleine dingen!
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 5th May 2008, 14:25
Hanne Jansen Hanne Jansen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Feb 2008
Locatie: Vorselaar
Posts: 126
dromen noodzakelijk

Ik vind ook dat dromen moet. Zelf kan ik ontzettend lang liggen dromen over leuke dingen, dingen die ik graag ooit zou doen, plannen maken,... Het is ontzettend nuttig om je gedachten te verzetten als je triest bent.
Het is wel belangrijk dat je met je beide voeten op de grond blijft staan. Je moet blijven beseffen dat het maar een droom is. Je mag bijvoorbeeld niets plannen in de toekomst en ervan uitgaan dat die droom zeker ooit werkelijkheid wordt, want dat zou wel eens dik kunnen tegenslaan. Op dat moment zorgt je droom voor ongeluk i.p.v. geluk.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:44.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.