actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 25th October 2020, 20:28
Indy.Geeraerts
Gast
 
Posts: n/a
Weyts verlengt herfstvakantie tot en met 11 november

Weyts verlengt herfstvakantie tot en met 11 november

Na Wallonië verlengt ook Vlaanderen de herfstvakantie tot en met woensdag 11 november. Dat heeft Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) beslist. ‘We doen nu een inspanning van 2 dagen om de scholen daarna opnieuw te kunnen openen tot de kerstvakantie.’

Alle Vlaamse scholen krijgen na volgende week een verlengde adempauze tot en met 11 november. De scholen gaan opnieuw open op donderdag 12 november. Dat heeft minister Weyts beslist na overleg met het onderwijsveld op basis van een nieuw advies van virologen.

‘Ik verontschuldig mij bij de ouders die nu een oplossing moeten zoeken voor maandag 9 november en dinsdag 10 november’, reageert Weyts. ‘We doen nu een inspanning van 2 dagen om de scholen daarna opnieuw te kunnen openen tot de kerstvakantie. De schoolteams hebben al 2 maanden keihard gewerkt in ongeziene omstandigheden. Ik vraag onze leraren om waar mogelijk nog 1 week door te zetten. Dan volgt er een welverdiende en verlengde adempauze’.

Bron: De Standaard, 25 oktober 2020
https://www.standaard.be/cnt/dmf202...6F7Xahph2vCtt68
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:09.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.