actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 24th February 2013, 20:01
w*nnes.braeckmans's Avatar
w*nnes.braeckmans w*nnes.braeckmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Kessel
Posts: 59
Dewinter tweet foto van gesluierde vrouwen tussen vuilniszakken

Op Twitter bestaat heel wat verontwaardiging over een tweet van Vlaams Belang-boegbeeld Filip Dewinter: bij een foto van een volledig gesluierde vrouw en een gesluierd kind tussen twee vuilniszakken schreef hij 'Zoek de vijf verschillen...'.

Dewinter is ondervoorzitter van het Vlaams parlement, senator en gemeenteraadslid in Antwerpen.

De voorzitter van het Vlaams Belang, Gerolf Annemans, heeft intussen gereageerd op de tweet van Dewinter. Hij ziet als verschil dat 'een vuilniszak een nuttig voorwerp is'.

bron: http://www.standaard.be/artikel/det...ampaign=seeding

eigen mening:
'Mopjes' als deze zijn echt uit den boze vind ik. Maar in mijn ogen is niet enkel Filip De Winter in de fout maar ook de journalisten. Filip De Winter doet dit in mijn ogen enkel voor wat aandacht te krijgen, of het nu positieve of negatieve aandacht is dat maakt niet uit, zolang hij maar in de kranten komt. En dit is de perfecte manier. De journalisten zouden gedrag als deze beter negeren. Ik heb op vormingsweekend van de chiro geleerd dat je lastige en provocerende leden moet negeren en de brave moet belonen omdat mensen vechten voor aandacht. Als Filip De Winter dan in kranten gaat komen door het delen van een foto op twitter, waarom zouden andere politiekers dit dan niet doen? Je deelt iets provocerend op twitter en de volgende dag staat je hoofd in elke krant. Dat is gratis reclame. Natuurlijk is dit ook echt uit den boze dat je zo'n dingen op sociale media gaat delen maar wat kan je ertegen doen?
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 24th February 2013, 22:12
AGOO AGOO is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Feb 2013
Locatie: LIER
Posts: 8
Interventie op tweet van Filip De Winter

Bij deze moet ik mij volledig aansluiten bij Wannes, telkens komt het Vlaams Belang in de media door provocerende campagnes, uitspraken of zoals nu foto's te posten. Ten eerste springt de media hier onmiddellijk op, ten tweede reageren mensen massaal, zowel positief als negatief en voeren ze bijgevolg ellenlange discussies. Het doel van Vlaams Belang, namelijk in de media komen, slaagt hier dus feilloos. Dit is een typische "actie-reactie" situatie. De journalisten en mensen zouden dit beter negeren zodat het effect verloren gaat.
__________________
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened - Winston Churchill
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 25th February 2013, 19:24
Jens.Mangelschots Jens.Mangelschots is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 221
Beide reacties spreken over negeren en toch reageren ze op dit artikel, een beetje ironisch niet?
Nu men moet oppassen met journalisten die dingen "negeren", zo gaan journalisten het nieuw maken ipv het te rapporteren, wie gaat beslissen wat wel nieuws is en wat niet? Hier kan men bv zeggen het is gratis reclame, belachelijk etc., of men kan zeggen dat dit een toch wel belangrijke attitude van het Vlaams Belang naar boven brengt, namelijk het schofferende. Net nu Annemans enkele weken terug in DS zei dat hij ergens wou breken met het verleden (niet dus). In dat geval vind ik dit artikel nog niet zo irrelevant.
__________________
"Er gaat meer boven je pet, dan er onder." - Toon Hermans
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 13th March 2013, 14:59
w*nnes.braeckmans's Avatar
w*nnes.braeckmans w*nnes.braeckmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Kessel
Posts: 59
Het verschil tussen het hier posten en het in een krant zetten is dat de enkele gebruikers op deze site het kunnen lezen. Als je het in een krant gaat zetten dan zal het zichtbaar worden voor al de Belgen. Moesten de journalisten het genegeerd hebben dan zou ik het ook hier niet gepost hebben
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 20th March 2013, 18:03
A*ton Goossens A*ton Goossens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Mar 2013
Locatie: LIER
Posts: 55
Interventie op tweet van Filip De Winter

Interventie tweet Filip de winter
Bij deze moet ik mij volledig aansluiten bij Wannes, telkens komt het Vlaams Belang in de media door provocerende campagnes, uitspraken of zoals nu foto's te posten. Ten eerste springt de media hier onmiddellijk op, ten tweede reageren mensen massaal, zowel positief als negatief en voeren ze bijgevolg ellenlange discussies. Het doel van Vlaams Belang, namelijk in de media komen, slaagt hier dus feilloos. Dit is een typische "actie-reactie" situatie. De journalisten en mensen zouden dit beter negeren zodat het effect verloren gaat.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:00.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.