actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th May 2013, 11:51
J*LIE.VORSSELMANS J*LIE.VORSSELMANS is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Wuustwezel
Posts: 109
Ariel Castro vond zichzelf seksueel roofdier dat hulp nodig had

Ariel Castro vond zichzelf seksueel roofdier dat hulp nodig had

donderdag 09 mei 2013 om 21u24

Ariel Castro, de hoofdverdachte van de ontvoering en verkrachting van tien jonge vrouwen in de Amerikaanse staat Ohio, noemde zichzelf in 2004 al een "seksueel roofdier" dat hulp nodig had.

Volgens de media werd het briefje met die boodschap teruggevonden tussen de documenten die de politie had meegenomen na een huiszoeking in het huis waar de vrouwen opgesloten waren. "Ik ben een seksueel roofdier. Ik heb hulp nodig", zo luidt het.

Op het briefje staat ook een vermoedelijke verwijzing naar de drie vrouwen: "Ze zijn hier tegen hun wil omdat ze de fout hebben gemaakt in de wagen te stappen van een wildvreemde. Ik weet niet waarom ik er nog een zoek, ik heb er al twee." De verdachte zou ook hebben opgeschreven dat hij zelfmoord wilde plegen en al zijn geld wilde nalaten voor zijn slachtoffers.

Bewijsmateriaal

De politie van Cleveland heeft tijdens een persconferentie gemeld dat er "meer dan 200 bewijzen zijn gevonden in het huis" en dat die allemaal onderzocht zullen worden.

Castro (52) zou Amanda Berry (27), Gina DeJesus (23) en Michelle Knight (32) goed tien jaar lang in zijn huis vastgehouden en verkracht hebben. In die tijd beviel Berry van een dochter.

Bron:http://www.knack.be/nieuws/buitenla...00298298314.htm

Mening:
Gewoonweg walgelijk en ziek noem ik dit. Dit is het ergste wat een vrouw kan meemaken en waar je altijd wel stil van wordt als je dit hoort op het nieuws dat er weer vrouwen zijn verkracht... Castro verkrachtte niet alleen, maar sloot de vrouwen jarenlang op. Zelfs één vrouw beviel van een dochter van Castro. Hoe moet die vrouw zich wel niet voelen? Hoe zou je omgaan met een kind dat je eigenlijk niet wilde? En vooral de wijze waarop het verwekt is. Dat is gewoon te erg voor woorden. Zowel voor de vrouw als voor het kind. Mannen die vrouwen zoiets aandoen, verdienen een even zware straf als een moordenaar. Slachtoffers van moord, zijn ineens dood. Slachtoffers van verkrachting dragen hun gehele leven daar de gevolgen van. Dat is echt wel even erg.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:45.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.