actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th October 2015, 17:04
Claudy.R*es Claudy.R*es is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Tielen
Posts: 77
Volkswagen hakt in investeringen

Volkswagen hakt in investeringen


13 oktober 2015

Volkswagen schroeft de investeringen in zijn hoofdmerk met 1 miljard euro per jaar terug. Dat maakte de autofabrikant die wordt verdacht van fraude met uitstootwaarden van dieselmotoren, dinsdag bekend.
Een ‘heroriëntatie’ moet helpen de gevolgen van het dieselschandaal te beperken. Volkswagen zal in Europa en de Verenigde Staten alleen nog dieselauto’s op de markt brengen die zijn uitgerust met de beste mogelijke technologie om de uitstoot van schadelijke gassen te reguleren.
Daarnaast gaat Volkswagen zwaarder inzetten op elektrische en hybride auto’s. Zo zal de nieuwe versie van de luxewagen Phaeton elektrisch worden.
Een lopend kostenbesparingsprogramma wordt versneld uitgevoerd, zei Herbert Diess, topman van het merk waaraan de grootste Europese autobouwer zijn naam ontleent. Over mogelijke gevolgen voor het personeel zei hij niets.

Bron:
De Standaard- http://www.standaard.be/cnt/dmf20151013_01916785

Mijn mening:
Ik denk niet dat een heroriëntatie zal helpen bij het beperken van de gevolgen voor Volkswagen. Ik zou als consument van Volkswagen nog weinig vertrouwen hebben in het merk. De garages die de auto’s verdelen,” treffen hier geen schuld aan maar zullen hier ook wel de gevolgen van moeten dragen. Ze zullen al hun klanten moeten opvangen door een fout die gemaakt is door hun fabrikant.
Zwaarder inzetten op elektrische en hybride auto’s lijkt mij een goede oplossing. Volkswagen zal heel wat stappen moeten ondernemen om hun reputatie terug op peil te krijgen. Het terugschroeven van de investeringen mag geen gevolgen hebben voor het personeel.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:50.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.