actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Mensenrechten
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 25th November 2013, 18:40
lieselot.o*ms lieselot.o*ms is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Turnhout
Posts: 20
Van harpoencondoom tot stroomstootjas: wapens tegen verkrachters

Een vrouwencondoom met venijnige harpoentjes die de penis van je verkrachter binnendringen. Een behaarde kousenbroek om de seksdrang te fnuiken, of toch liever lingerie die de ongewenste borstengrijper met een stroomstoot van 380 Volt bedenkt? Wereldwijd zijn er diverse gadgets op de markt die vrouwen beschermen tegen verkrachters. Soms zinvol, soms ook dwaas. Op de dag tegen geweld op vrouwen zetten we ze op een rijtje.
In Frankrijk kunnen vrouwen zich deze 'power alarme' aanschaffen. Trek aan het touwtje en hopelijk lokt het elektronische alarm van 110 decibel je redder in nood.

Zuid-Afrikaanse vrouwen kunnen ervoor opteren hun uitgangsoutfit te vervolledigen met deze Rape-aXe. Dit vrouwencondoom heeft aan de binnenzijde puntige tandjes die zich in de penis van de verkrachter boren.


In de VS kan je de BSafe app downloaden. Met de BSafe op je smartphone contacteer je met één toets bij onheil zes naasten en de politie.

Chinezen vallen niet op vrouwen met behaarde benen, laat staan dat ze het in hun hoofd zouden halen die te verkrachten. Met deze kousenbroek word je wellicht niet lastiggevallen, je zal er desgewenst vermoedelijk ook geen sekspartner aan overhouden.

Na de golf van groepsverkrachtingen kwam dit antiverkrachtingsuurwerk op de Indiase markt. Er zit een gps-systeem in waarmee de politie en je naasten je weten te vinden wanneer je wordt aangerand.

Onze favoriet is deze 'elektrische onderjurk'. Niet alleen krijgt wie het ding aanraakt een 'snok' van 380 Volt, meteen wordt ook de politie verwittigd.

- De onscheurbare onderbroek of Anti-Rape Wear is gemaakt van onscheurbare stof die zelfs met een mes of schaar niet stuk te krijgen is. Verkrijgbaar in de VS.

- De 'No Contact Jacket'. Druk op een in de mouw verborgen knop en deze jas wordt elektriscgh geladen met 80.000 Volt. Je moet uiteraard wel opletten dat je je jas niet binnenstebuiten aantrekt.


Mening

Aan de ene kant vind ik het goed dat mensen zich met uitvindingen als deze bezig houden, aan de andere kant betwijfel ik bij sommigen het nut ervan. Bijvoorbeeld de app of horloge om snel mensen te contacteren lijkt me iets wat uiteindelijk te lang zal duren. Waarom ik vooral dit artikel koos, is niet zozeer om de gadgets, maar gewoon om het pijnlijke feit dat er nood aan is. Ik zelf voel me totaal niet veilig als ik 's avonds over straat loop, wat best erg is als je erover nadenkt. Ik vrees dat ook deze items weinig gaan kunnen helpen tegen de vele verkrachtingen, de enige bescherming hier tegen lijkt me toch om 's avonds nooit alleen over straat te lopen. Pijnlijk maar waar.


Bron :
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...krachters.dhtml
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:34.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.