actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th September 2009, 19:13
Ian.Sourdeau's Avatar
Ian.Sourdeau Ian.Sourdeau is offline
Live Strong Fight Hard
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Geel
Posts: 107
Twee overvallers komen om bij opblazen bankautomaat.

Twee overvallers komen om bij opblazen bankautomaat

De twee mannen die in de nacht van vrijdag op zaterdag een mislukte overval op een bankkantoor in Dinant pleegden, waarbij dynamiet werd gebruikt, zijn beiden omgekomen bij de explosie. Een eerste man werd zaterdagochtend aangetroffen met zware verwondingen en hij stierf bij aankomst in het ziekenhuis. Zijn kompaan werd enkele uren later dood teruggevonden onder het puin.
De twee hadden het gemunt op de bankautomaat van Record Bank in de Rue Saint-Georges in Dinant. Ze wilden die automaat met springstof uit de muur halen, maar misrekenden zich. Er werd te veel dynamiet gebruikt en dus stortte de helft van het gebouw in. Beiden raakten bedolven onder het puin.

De eerste man was in het bezit van Kosovaarse identiteitspapieren. Hij stierf uiteindelijk aan een hoofdwonde in het ziekenhuis van Namen. Een tweede lichaam werd omstreeks 16 uur vanonder het puin gehaald. Over de identiteit van deze man is nog niets bekend.

Eerder had men al met een thermische camera naar mogelijke slachtoffers gezocht, zonder resultaat. De politie was er dan ook van uitgegaan dat de tweede dader kon vluchten. In de buurt van het bankkantoor was een BMW aangetroffen.

In het alleenstaande gebouw was enkel een bankkantoor gevestigd. Het zal nu worden afgebroken wegens omdat het te zwaar beschadigd is.




Dit zou meer moeten gebeuren, maar dan met bendes. Opgeruimd staat netjes.

Bende amateur criminelen.
__________________
Pain Is Only Temporary, Pride Is Forever.

Semper Fidelis
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 26th September 2009, 20:58
jesse.stofmeel's Avatar
jesse.stofmeel jesse.stofmeel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Vorselaar
Posts: 32
Talking Haha

Inderdaad, daar kan ik eens goed om lachen.
Het verbaast me dat ze zo dichtbij stonden dat ze onder het gebouw terechtkwamen. En ik vraag me ook af hoeveel dynamiet ze dan gebruikt hebben. Zoals Nelson van "The Simpsons" zou zeggen: HA-HA!

KABOOM!!
__________________
You don't have to fear, the Jezzman is here!

Laatst aangepast door jesse.stofmeel : 26th September 2009 om 21:23.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 13th October 2009, 14:13
Stéphanie.Verreydt Stéphanie.Verreydt is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Noorderwijk
Posts: 78
Ik vind dat dit meer zou moeten gebeuren, het is misschien een les voor andere overvallers. Nu zijn de overvallers omgekomen, maar anders zouden ze misschien nooit gevat worden. Indien ze toch opgepakt kunnen worden, dan krijgen ze meestal een boete en misschien een celstraf. Als ze dan terug vrij komen kunnen ze de buit gaan uitgeven. Misschien doen ze zelfs verder met hun criminele praktijken als ze de gekregen straf maar ‘flauw’ vonden. Nu ze dood zijn, hebben ze geen buit en kunnen ze zeker niet gaan uitgeven. ‘Het slechte is bestreden’.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 16th October 2009, 15:06
jonas.van.hal jonas.van.hal is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Vosselaar
Posts: 88
Denk toch is na!!

Ik vind toch wel dat je eerst is naar de situatie van die boeven zelf moet kijken. Misschien zagen ze gewoon geen uitweg meer. Deze kans is natuurlijk wel reëel aangezien ze zichzelf opgeblazen hebben, zullen het geen professionals zijn geweest. Als het zo is dat de personen in dit geval geen uitweg meer zagen, vind ik dit zéér spijtig voor de personen zelf.
Weeral twee slachtoffers van deze kapitalistische maatschappij!!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:39.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.