actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 23rd May 2017, 18:10
Lesse.G*os Lesse.G*os is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Vlimmeren
Posts: 50
Dit zijn de aanslagen die Europa in 2017 moest slikken

Sinds januari dit jaar werd Europa elke maand wel opgeschrikt door één of meerdere terreurdaden. Een overzicht van de aanslagen in Londen, Parijs en andere steden.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170523_02895303

Bron: De Standaard - http://www.standaard.be/cnt/dmf20170523_02895303

Mening:
5 maanden in het jaar 2017 en 5 terreuraanslagen. Ik vind het bijna vreemd om te horen hoe wij bijna elke maand dit jaar al (februari niet, in april tweemaal) te horen moesten krijgen hoe ergens in Europa er een aanslag werd gepleegd. Na de aanslagen op het einde van 2015 in Frankrijk en de aanslagen in 2016 in België had ik gehoopt dat we eindelijk wisten met welke tegenstander te maken hadden. Maar het blijft maar doorgaan. Er zijn al verschillende conferenties, ontmoetingen en toppen geweest over hoe we dit gevaar moeten aanpakken. Maar als ik dit dan allemaal lees, zie en hoor, vraag ik mij af (en dit is natuurlijk heel kort door de bocht gaan) wat daar allemaal besproken, afgesproken en gedaan wordt. Want er lijkt nog steeds geen verandering in te zijn gekomen. Erger nog, het lijkt zelfs slechter geworden te zijn. Dus ik denk dan soms bij mezelf, is er niets dat we nog kunnen doen hiertegen en moeten we dit allemaal maar 'accepteren'?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:30.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.