actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th April 2011, 10:05
LuytenLieselot LuytenLieselot is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Hulshout
Posts: 127
Dode en zwaargewonde bij ongeval in Westerlo

Een 20-jarige vrouw uit Laakdal is vanmorgen om het leven gekomen bij een ongeval in Westerlo. Een man van 25 uit Herentals raakte zwaargewond. Dat werd vernomen bij de politie.

Het ongeval gebeurde op de Torendreef aan het kruispunt met Zwarte Heide. De man verloor de controle over het stuur en kwam tegen een boom terecht. Hij werd met zware verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. Voor zijn passagier kwam alle hulp te laat. (belga/ep)

Bron: Het Laatste Nieuws
16/04/11 13u50

Eigen mening:
De 20-jarige vrouw is een meisje waar ik vorig jaar bij in de klas zat. Wanneer je dit te horen krijgt is het hard en onbegrijpelijk. Dingen gebeuren nu een maal, maar de mensen denken steeds "toch niet in mijn vriendenkring".
Wat mij stoort is dat de chauffeur naar verluidt dronken was, je stapt niet achter het stuur wanneer je dronken bent. Natuurlijk was het ook haar "fout", want je kan steeds zeggen dat je niet met een dronken chauffeur mee rijdt. Of dat de chauffeur echt dronken was staat niet in het artikel dus daarover spreek ik me niet verder uit. Maar zo zie je hoe snel een ongeval gebeurd is. Een meisje is er hierdoor niet meer. Mmaar ook bestuurder is zwaar gewond, wanneer hij dit overleeft is deze gebeurtenis ook iets wat hij heel zijn leven in gedachten moet meedragen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:06.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.