actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd October 2013, 17:21
Wouter.M*eeusen Wouter.M*eeusen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: Hoogstraten
Posts: 20
Renault laat cd-speler uit wagens verdwijnen

(12:23 Economie) De Franse autobouwer Renault zal geen cd-speler meer installeren in de nieuwe Clio en Captur, zelfs niet als optie. Mensen hebben steeds vaker al hun muziek op zak met hun smartphone of iPod. Een muziek-cd'tje branden voor in de wagen behoort stilaan tot het verleden.

De Peugeut 208 die vorig jaar op de markt kwam, moest het ook al zonder cd-speler stellen, al was die wel nog als optie beschikbaar. Bestuurders en passagiers zijn voortaan aangewezen op een Bluetooth-verbinding, of een aux-aansluiting en een audiokabel.

Bron: http://www.gva.be/nieuws/economie/a...verdwijnen.aspx

Eigen mening: Ik vind het nog iets te vroeg omdat ik denk dat er nog een groot deel van de bevolking gewoon nood heeft aan een radio in de auto. Ook voor verkeersinformatie is een radio handig.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 22nd October 2013, 21:05
Ingeborg.Pecqueur Ingeborg.Pecqueur is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Geel
Posts: 74
ik wil toch even reageren op de mening van Wouter.M*eeusen. Ik denk dat je het artikel verkeerd interpreteert. Ze gaan in de auto's nog steeds radio's installeren, deze gaan gewoon geen cd-speler meer hebben. OP zich vind ik dit wel een goed idee om dit af te schaffen. cd is niet meer van deze tijd er zijn nog maar weinig mensen die dit effectief gebruiken. Ik denk dat de mensen die nog Cd's kopen hem als ze thuis komen vaak op hun computer zetten en daarna op hun Ipod of Iphone. Het kan dus geen kwaad om de cd-speler af te schaffen. Vele bedrijven maken dit nog voor niets, want het wordt nog weinig gebruikt denk ik.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 22nd October 2013, 21:13
s*ppe.cools s*ppe.cools is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Mol
Posts: 125
We moeten met onze tijd meegaan. Het is wel jammer dat het via gewone cd'tjes niet altijd meer zal gaan. Nu worden we nog verplicht om een smartphone/mp3-speler te kopen. Ik vind dat de cd-speler nog een aantal jaren in de auto's moet blijven. Ik zie er ook weinig nut in dat deze zou verdwijnen. Veel mensen spelen muziek af via bluetooth/ aux, maar daarmee zie je natuurlijk niet naar 'de oude garde', of de mensen zonder smartphone/iPod. Ik vind dat de cd-speler als optie mag blijven, maar zonder al te veel extra kosten.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:26.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.