actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th November 2011, 14:00
Linde Luyten Linde Luyten is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Herenthout
Posts: 101
Niels Destadsbader boegbeeld Damiaanactie

Niels Destadsbader boegbeeld Damiaanactie

Zanger en acteur Niels Destadsbader wordt het boegbeeld van de Damiaanactie in 2012. Dat heeft de organisatie zaterdag bekendgemaakt.

Destadsbader brengt eind deze maand met "Hou je me vast" zijn derde single uit, waarvan de opbrengst integraal naar de Damiaanactie zal gaan. De zanger en acteur uit FC De Kampioenen reist bovendien eind december naar Congo om ter plekke het werk van de organisatie te bekijken. Daarnaast zal hij zelf nog enkele zaken op poten zetten om geld in te zamelen.

Eind januari 2012 gaat de eigenlijke campagne van start. Damiaanactie organiseert dan een nieuwe geldophaling om ziekten als tuberculose en lepra efficiënter te bestrijden.

Bron: Gazet van Antwerpen

Mijn mening:
Ik denk dat ze met Niels een goede vertegenwoordiger hebben van de actie. Niels Destadsbader is een jeugdidool, waardoor de actie ook veel aandacht zal krijgen van de jeugd. Want ik denk dat de jeugd niet zo goed op de hoogte is van wat de Damiaanactie inhoudt. Als je het hen vraagt antwoorden ze steevast: 'Die actie met die stiftjes.' Misschien slaagt Niels erin de inhoud duidelijk te verwoorden voor de kinderen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:56.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.